5 תשובות
להשאיר חזייה ותחתונים
אם את בת אז את יכולה להישאר בחזייה ותחתונים/ מכנסיים קצרים נראה לי.
ובנים צריכים להתפשט לגמרי...
ובנים צריכים להתפשט לגמרי...
אנונימי
כן, תיצטרכי להישאר עם הלבשה תחתונה (חזיה תחתונים)
חזיה ותחתונים, אבל את יכולה לבקש רופאה בת...
חזיה ותחתונים
אם זה בחיפה. הרופא האשה עוזבת ב4-_- פשוט חוצפה
אותי בדק בן
וזה ציק צאק
אם זה בחיפה. הרופא האשה עוזבת ב4-_- פשוט חוצפה
אותי בדק בן
וזה ציק צאק
באותו הנושא: