14 תשובות
שמעתי שכן כי זה הפרה על כמה חוקים לזכויות הפרטיות..
שואל השאלה:
זאת אומרת שאם אני מביא הוכחות לבית המשפט עדיין יכולים להעניש אותי?
זאת אומרת שאם אני מביא הוכחות לבית המשפט עדיין יכולים להעניש אותי?
אנונימי
ברור זה חדירה לפרט
אנונימי
חיובי את אכן יכולה להענש על חדירה לפרטיות ועוד סעיפי אישום שונים
מכיוון שזה קרה בצורה כזו ללא צו וללא שום דבר
מכיוון שזה קרה בצורה כזו ללא צו וללא שום דבר
כמובן. זה אסור.
שואל השאלה:
שווה להענש בשביל דוד לא?
שווה להענש בשביל דוד לא?
אנונימי
זה לגמרי תלי מה העונש!
לא
לא שווה להרוס לעצמך תחיים על שטות שלא יקבלו בשום מקום עבודה כמעט בגלל טימטום כזה
עדיף לדאוג לתחת של עצמך מאשר להרוס תחיים שלך בגלל מישהו אחר שלא יעשה שום דבר זהה בשבילך
לא שווה להרוס לעצמך תחיים על שטות שלא יקבלו בשום מקום עבודה כמעט בגלל טימטום כזה
עדיף לדאוג לתחת של עצמך מאשר להרוס תחיים שלך בגלל מישהו אחר שלא יעשה שום דבר זהה בשבילך
כן אתה תענש, לכן אפילו חוקרים פרטים אי אפשר להשתמש במה שהם משיגים בבתי משפט, אלה רק מזה לנסות להוציא מהם את הדבריםמ.
גם לא יקבלו ממך את ההוכחות..
בן כמה אתה?
אנונימי
שואל השאלה:
14
14
אנונימי
לא בטוח אם תיענש, מה שכמעט בטוח זה שהראיות לא יהיו קבילות בבית משפט
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: