4 תשובות
מתוקה למה כוונתך באומרך "לשווק את עצמי"? האם הכוונה היא לשווק את עצמך כדי שתשיגי עבודה בה את מעוניינת, או שכוונתך לשווק מוצרים או שירותים שאת מציעה? צריך להבין זאת כדי לענות לך
מתוקה, לפי תשובתך כוונתך לשיוק של מוצר.

חשוב מאוד שתשווקי גם באינטרנט וגם בעולם האמיתי. אבל בהתאם לשאלת אתמקד כרגע רק באינטרנט.

דבר ראשון עליך לברר מיהו קהל היעד למוצר והיכן הוא גולש, את הפרסום שלך תמקדי רק למקומות הללו. לאחר מכן את בהחלט זקוקה לאתר בו ינתן מידע על המוצר. אני מקווה שאין כוונתך למוצר בודד, כי אסור לשום עסק להתבסס על מוצר יחיד. בהתאם למהם המוצרים מתכננים את האתר.

לאחר מכן חשוב גם ליצור דף עסקי בפייסבוק.

עוד חשוב מאוד ליצור קמפיין שבו תפרסמי את מוצריך, רצוי כל מוצר בנפרד. הקמפיינים יהיו חלק באינדקסים ובלוחות חינמיים וחלקם בתשלום, כולל פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק. הקמפיינים יובילו לדפי נחיתה שבהם תתבצע המכירה בפועל של המוצר.
זאת בהחלט שאלה מעניינת והתשובות עליה הן אינסופיות.

כיום יש כל כך הרבה דרכים לשווק את עצמך שלא ניתן להכיל אותן רק בהודעה אחת קצרה...

תוכלי לקרוא מידע רב על שיווק עצמי בלינק שצירפתי לך למטה

בהצלחה
( (-:
אורן דגן
השיווק הטוב ביותר הוא פעמים רבות שיווק מפה לאוזן. לא בכדי אנשים נעזרים היום רבות ברשתות החברתיות על מנת לקבל המלצות חברים לשירות זה או אחר. נוטים לסמוך פחות על המפרסם ויותר על המלצות. ישנם בהחלט מספר רעיונות לשיווק ראשוני מוצלח. האם רכשת כרטיסי ביקור? האם את משתמשת במפגשי נטוורקינג על מנת לפגוש בעלי מקצוע אחרים, בתחומים קשורים, אשר יוכלו להמליץ עליך בעת הצורך? האם הקמת ערוצים רלוונטיים במדיה חברתית וניסית להתחבר עם בעלי עניין בתחומך? בניית ערוצי תקשורת, מתוך כוונה לספק ערך מוסף למבקרים בהם, קודם שתבקשי תמורה לעצמך עשויים גם לסייע מאוד. לדוגמה: השימוש באתרי קופונים על מנת להגיע ללקוחות חדשים- האם ידעת כי בעלי עסקים המפרסמים קופונים למוצריהם לעיתים עושים זאת רק על מנת שהציבור יכיר את המוצרים ולא בגלל שהדבר נושא רווח.
גם באינטרנט ישנם ערוצים רבים לשיווק, ואולי כדאי להכין כרטיס ביקור אינטרנטי מושקע- אתר תדמיתי מעוצב המדגיש את התועלות והבידול. לאחר שהקמת אתר, תוכלי כמובן לשווקו גם בערוצים האינטרנטיים שונים, בהתאם לתקציב האפשרי.
בהחלט כדאי לקרוא ולהכיר את הערוצים הללו.