2 תשובות
תעשי מה שאת מרגישה ורוצה... בהצלחה
מה יותר באלך? להישאר בבית או לצאת?
אני במקומך הייתי נשארת, אבל יכול שדווקא תפסידי..
בכל מקרה תיהני..
באותו הנושא: