2 תשובות
תעשי מה שאת מרגישה ורוצה... בהצלחה
מה יותר באלך? להישאר בבית או לצאת?
אני במקומך הייתי נשארת, אבל יכול שדווקא תפסידי..
בכל מקרה תיהני..
אני במקומך הייתי נשארת, אבל יכול שדווקא תפסידי..
בכל מקרה תיהני..
באותו הנושא: