4 תשובות
זה כל כך בסדר ונורמילי את לא יכולה להחליט במי את מיתאהבת זה מה שאת מרגישה ואף אחד לא יכול לומר לך שזה לא בסדר...
לא הכי נורמלי אבל יש בזה היגיון
את יכולה להיות דלוקה אבל תיזהרי הם ירצו רק לכבות אותך
חח לא קשור לנורמלי או לא, רדי מזה זה לא בשבילך..
שלי
כן נערות ונערים בגיליהם האלה נוהגים להתאהב באנשים גדולים מהם