4 תשובות
אני לא הולכת למעורב רק בנפרד!
מעורב*
אני הולכת עם בקיני רגיל ולמעוקב.
אני הולכת עם מכנסים קצרים וחולצה, כמו כל החברות שלי
אנונימית