3 תשובות
שלום, אני נופר ועשיתי שנת שירות. בנוסף אני גם פעילה בתנועה לקידום שנת שירות לשיפור הזכויות של שינשינים, להגברת המידע הזמין בנושא, לתקשורת בין שינשינים ועוד.
https://www.facebook.com/kidomshnotshirot
https://www.facebook.com/kidomshnotshirot
את מוזמנת לכתוב בדף שלנו ולהתייעץ- יש אלפי שינשינים שיוכלו לעזור לך
אני לא חושבת שיש פה אבל גם אני שוקלת ואני מדריכה ומכירה מלא שעושים שנת שירות (את כל מי שבתנועה שלנו). את יכולה לשאול אותי אם את רוצה