21 תשובות
את עושה טעות, אבל בכל זאת
יש מלא אתרים באינטרנט של עידוד פרו אנה ומאיה..
(good luck (not
אם המשקל שלך בריא ואת רוצה להוריד אז את לא תוכלי לאכול הרבה ולחזור
גם אני ככה
אנונימית
תת משקל זה לא משהו טוב. המשקל שלך בסדר גמור. אל תהיי בתת משקל.
שואל השאלה:
אבל אני אומרת שאני לא שלמה עם הגוף שלי. מה אני אמורה לעשותת?
אנונימית
לא כדאי לך להיות בתת משקל, אני אומרת לך מניסיון רב מאוד..
ועכשיו אני גם לא שלמה עם הגוף שלי, גם כשהייתי בתת משקל לא הייתי שלמה אם הגוף שלי, אף פעם אל תסמכי על המראה/מצלמה
אם את רוצה להרזות אז הדרך הכי טובה היא פשוט לסתום את הפה ולאכול מעט, זו הדרך
שואל השאלה:
אני סומכת על העניים שלי!.
אנונימי
אני עם הפרעות אכילה ואני אומרת לך זה קרה למלא בנות (לי לא האמת) שהם מורידות מלא ואז חוזרות לאכול טיפה והם עולות את הכל בחזרה עם הרבה תוספות ועצוב שאת רוצה את זה את לא רוצה להילחם במראה שלך ובמשקל כל יום זה ממש לא כיף הלוואי שזה לא היה קורה לי באמת את צריכה לא לרצות את זה
תעשי תרגילים שמעצבים את הגוף - יש מלא..
חוץ מזה אם את תהי בתת משקל צורת הגוף שלך לא ממש תהיה יפה, יראו לך את על העצמות וכ'ו.. את תהי חלשה, ינשור לך השער, השיניים שלך יהיו יותר צהובות, הציפורניים שלך ישברו כל שניה, העור שלך לא יראה טוב, את תהי חיוורת ויש סיכוי טוב שיאשפזו אותך כי יחשבו שאת פוגעת בעצמך ( שזה יהיה נכון ) אם את תישארי בתת משקל אפילו אם את תאכלי בריא כל הדברים האלה יקרו..
אנונימית
למה מינוס? את באמת לא צריכה להיות בתת משקל, ומשקל שלך בריא אז אין טעם להוריד יותר.
לאודיה הילה את לא יודעת באיזה משקל היא בדיוק והגובה ולומר למישהי "את לא צריכה לרזות" לא עוזר באמת...
אמנם לא אבל אני יכולה לומר לה שהיא לא צריכה להיות בתת משקל, כי מישהו שבתת משקל, לא צריך להוריד אלא להעלות עוד קילו כי זה כמעט קרוב לאנורקיסה. היא לא צריכה להיות בתת משקל אם היא רוצה לרדת, היא יכולה לבנות לעצמה תפריט בריא של אוכל בריא וכושר בצורה בריא, אבל לא להגיע לתת משקל כי מזה צריך להעלות קילו.. וזה יכול להרזות, אל תשללי. אני לא תמיד הייתי רזה, להפך הייתי מאלה שאוכלים המון ואני מנסה לרדת במשקל בצורה בריאה יותר, ולמה מינוס? מה אסור לי לעזור או לענות למרות שאני לא מבינה בזה? באמת. וגם את לא יודעת באיזה משקל היא אז.. ולמה תמיד לשלול את התגובה שלי? רק בגלל שאני לא יודעת באיזה משקל היא או הגובה שלה? באמת? תת משקל זה לא בריא, כי מי שבתת משקל צריך להעלות קילו ולא להוריד.
אנורקסיה זה לא גוף עצמות. גאד למה אנשים חושבים ככה זה מחלהה היא יכולה לשקול 60 ועדיין יהיה לה את זה מעצבן שאומרים שכל מישהי רזה זה אנורקסיה ואם מישהי במשקל רגיל תהיה באנורקסיה אנשים יאמרו לה את לא צריכה עזרה או את לא אנורקסית
לא התכוונתי לזה, לא אמרתי שכל מי שרזה היא אנרקוסית, יש רזון בריא ויש רזון לא בריא. משקל בריא לא אומר שהיא אנורקיסת אלא שהיא רזה בצורה בריאה כי היא עשתה את זה נכון. יש רזון בריא שזה מאוכל בריא וכושר שנבנים בצורה בריאה ומאונזת. ויש רזון לא בריא. מגיע מהרעבה עצמית וכל זה, ולא כל מי שרזה היא כזאת, צריך להבדיל וזה תלוי בה.
מה הקטע עם המינוס? אמרתי אם היא רוצה לרדת במשקל אז שתעשה את זה בצורה תקינה ובריאה, אם, ואמרתי לעשות את בצורה בריאה, וגם אמרתי שהיא צריכה לאהוב את עצמה והמשקל שלה שזה 49 יחסית בסדר ואין צורך לרדת יותר מדי.
מה הטעם בלרדת במשקל כדי להיות בתת משקל ואז לעלות למשקל בריא ולא פשוט לרדת למשקל בריא וזהו? ואם את במשקל בריא במילא אז מה יעזור לך דיאטה בידיוק אם את במשקל הנכון? את פשוט צריכה לחטב את הגוף.
אנונימית
כדי לאהוב את הגוף שלך את לא צריכה להיות בתת משקל, כשאת בתת משקל את נמצאת במצב לא בריא ומסוכן לך שיכול להשפיע לך על הפוריות, השיער, העור. את רוצה להיות רזה מאוד אבל עם שיניים צהובות, שיער נושר, חיוורת ובלי מחזור? זה לא שווה את זה. גם אם את במשקל תקין, את יכולה לחטב את הגוף שלך ולעבור לתזונה יותר טבעית ובריאה וככה אולי להרגיש שלמה עם הגוף שלך יותר. אם את לא עושה פעילות גופנית, תתחילי לעשות פעילות אירובית ותשלבי אותה עם פעילות אנאירובית (כפיפות בטן, משקולות, סקוואטים) וגם תאכלי מזון בריא ומזין - ירקות בלי הגבלה, פחמימות מלאות, חלבונים ממקורות שונים ותשתי הרבה מים. יכול להיות שתעלי במשקל, או תרדי בקצת אבל הגוף שלך יראה הרבה יותר טוב ותרגישי יותר טוב עם עצמך. בהצלחה:)
אם היית אוהבת את עצמך ללא תנאים לא היית רוצה לרדת במשקל
את צריכה לאהוב את עצמך, 49 לדעתי זה בסדר גמור ואין צורך לרדת יותר מזה, כנראה שיש לך דימוי עצמי שלילי שאת חושבת ככה על עצמך, אם את באמת רוצה לרדת במשקל, תעשי את זה בצורה בריאה, אוכל בריא וכושר בצורה בריאה, אבל אם המשקל שלך תקין אין צורך לרדת יותר מדי.
שואל השאלה:
אני גובה 1.60 ומשקל 49/50 בשבילי בשביל עצמי אני שמנה, וראיתי שיש בנות שהן בתת משקל והן רזות ולא אנורקסיות, ובאלי גם להיות רזה. בא לי להשלים עם הגוף שלי. כי נמאס לי.
אנונימית.