12 תשובות
רציני?
6 אולי?
אני חושב שחצי שנה
שאלת קיטבאג -__-
6 ימים...
שבועיים
ואוו אממ "לא יודע"
בערך הזמן שיקח לי להפסיק לצחוק מהבדיחה הזו. *צוחקת*.
שישה ימים.
שישה ימים.
אממ דיי נו די עם השאלות הקשות פה
די להתקיל אנשים

אממ אני מתלבטת בין שנה ל"עוד לא נגמרה."
יש לי חבר פלאפוני?
שאלה למישהו מהרחוב?
משהו?
אני בלחץ אנשים
אנונימי
נקסט.
כמו שהיא נשמעת.
שישה ימים.
שאלה מיותרת.