התחברות
הרשמה
לא הבנתי בכלל איך עושים את הגזרות בלשון א'. מישהו יכול להסביר לי בקצרה איך אני מזהה את הגזרות ומתי לשים י' או נ'?
11 ביוני 2014, 15:46
לשון
לשון עברית
מושגים
מה זה
ציונים
תשובה אחת
חחח גזרות בלשון א, חכה תגיע ללשון ב
אנונימית שלא אוהבת לרקוד
באותו הנושא:
נכון שאומרים שלשון בתיכון זה קשה? (עם הגזרות)
איך מתנשקים? מה עושים עם הלשון בכלל?
איזה גזרה זה בלשון: יאטו, יגידו, תודה
איך מזהים את הגזרות בלשון?
אני בת 12 ויש לי גבה מחוברת אז גזרתי את הגבה כדי שיהיה 2 גבות זהות ועכשיו יש סימנים שחורים איךה שגזרתי מה עושים?
לשון שנכוותה - מה עושים כדי להעלים את התחושה של לשון שנכוותה כתוצאה משתיה של משקה חם?
דחוף, בלשון בגזרות, אם יש שורש שמתחיל באות י, חייב לרשום שזה גזרת נפיו? הוא מתנהג כמו שלמים ולא היה רמז לכך שהוא נפיו,
יש לי מחר מבחן על בניינים בלשון פעל פועל פיעל התפעל, ואני לא מבינה איך לזהות לאיפה פועל כלשהו שייך והבנתי שזה קשור גם לעבר והווה וזה לא הבנתי כלום בקיצר.
עזרה בלשון גזרות
איזה גזרות יש בלשון?
מה החסרונות לגזרה נמוכה בגינסים או מכנסיים בכללי בגזרה נמוכה? דוגמאות אפשר אפשר? תודה לכל עונה