10 תשובות
עשית מתכונות לפני נכון? יופי:)
הבגרות בדיוק אותו דבר כמו המתכונת!
הבגרות בדיוק אותו דבר כמו המתכונת!
אין מה להיות בלחץ! גם לשאלון א וגם לב יש מספיק זמן לענות בנחת על השאלות. בהצלחה!
אם למדת לבגרות ואת יודעת את החומר, אז עדיף לא לחזור על זה עכשיו לפני הבגרות, ואל תהיי בלחץ כי זה יכול להשכיח דברים, תנסי להירגע, תשתי מים קרים ואל תחשבי על זה עכשיו
חבל סתם להילחץ, כבר זה יהיה הכל מאחוריך.
הבגרות הילידה שהייתי בלחץ לפני זו הבגרות הראשונה של י', אחרי זה - כל בגרות אני מחשיב בתור מבחן רגיל וככה אני לא לחוץ גם אם אני רוצה. גם אם לא יהיה ציון טוב אפשר לשפר עד סוף יב מספיק כדי להוציא לפחות 60. יהיה בסדר תתעסקי במשהו אחר:)
*היחידה
חח גם לי יש היום, אין לך מה להילחץ, זה בסך הכל עוד מבחן שצריך לעבור, אם את מרגיש שיש משהו שאת מתקשה בו תחזרי עליו ואל תגיעי לחוצה לבגרות, אחרת זה עלול להשפיע לך על הבגרות תהיי רגועה ויהיה בסדר, בהצלחה ♥
don't worry, be happy:d
שאתה בלחץ שמע את השיר הזה הוא נותן ביטחון:)
שאתה בלחץ שמע את השיר הזה הוא נותן ביטחון:)
אם יש לך ציון הגגשה גבוה, ואתה יודע את החומר.. אין לך מה להיות בלחץ.. וגם יש מלא זמן לבגרות..!
בהצלחה...
בהצלחה...
שהיה הרבה הצלחה!:-)
באותו הנושא: