3 תשובות
זה לא דבר רע בכלל ואל תקשבי לכול מי שאומר לך את זה
הלוואי ואני הייתי שמחה כול הזמן
הלוואי ואני הייתי שמחה כול הזמן
גם אני ככה יחחח חחח חחח חחח מחרפן פשוט נכון?!
אנונימית
חחח אני בדיוק כמוך, אני הבן אדם הכי אופטימי שתפגשי וכול הזמן משגעים לי תשכל בגלל זה!
באותו הנושא: