9 תשובות
הרגע הזה שאתה תבין שהיא הייתה כבר ב1970..
בכל מקרה, היא תגיע, כשהיו כשרונות חדשים או מאמן שיודע לעשות את העבודה
בכל מקרה, היא תגיע, כשהיו כשרונות חדשים או מאמן שיודע לעשות את העבודה
כרגע הם לאדנים לשחק.. פעם שעברה שנכנסו כמעט ולא ניצחו אפחד בעיה..
שואל השאלה:
אתה מדבר על לפני יותר מ40 שנה.
אני שאלתי למה היא לא תגיע! (עתיד)
לא למה היא לא הייתה!
קצת הבנת הנקרא לא תזיק לאיש.
אתה מדבר על לפני יותר מ40 שנה.
אני שאלתי למה היא לא תגיע! (עתיד)
לא למה היא לא הייתה!
קצת הבנת הנקרא לא תזיק לאיש.
אנונימי
אז תכתוב "לא תגיע שוב".. <_<
מה עילג בשפה שלי? אם אפשר לדעת
אם אתה חוזה עתידות כל כך טוב, אז מתי אני אמות? או שאולי אתה סתם אדם פסימי ומריר שמתלונן על כל שטות (ואם כל כך בא לך שישראל תגיע למונדיאל, אולי לך אתה ותשחק בנבחרת?)
דבר ראשון אי אפשר לדעת
אולי היא באמת תגיע, במונדיאל הבא ואם לא אז הבא הבא חח
וש הסבר למה ישראל לא משהו בכדורגל זה כי פשוט לא משקיעים ממש בספורט
צריך לבנות בתי ספר, להביא מאמינים יותר טובים וזה עולה כסף \:
רוב הכסף הולך לצבא.
אולי היא באמת תגיע, במונדיאל הבא ואם לא אז הבא הבא חח
וש הסבר למה ישראל לא משהו בכדורגל זה כי פשוט לא משקיעים ממש בספורט
צריך לבנות בתי ספר, להביא מאמינים יותר טובים וזה עולה כסף \:
רוב הכסף הולך לצבא.
אנונימית
כי יש לנו במדינה הזאת כדורגל של פרזיטים, וצריך יותר להשקיע בכדורגל, אבל לא משקיעים כמו שצריך בכדורגל ובגלל זה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים.
אנונימי
כי הרמת אימונים לא שווה לרמה של אירופה.
באותו הנושא: