2 תשובות
בתור אחד שסיים כבר היסטוריה, אם את לומדת מהאתר זה ממש טוב כי היו שאלות מאתרים בבגרות, לא הכל אבל היו חלק! אבל כמובן עדיף שבכיתה יעשו איזה קנייה מרוכזת ויקנו מיקודיות, כי המיקודית יש לך את כל החומר שאת צריכה במדוייק לאומת האתר שיש בו דברים כוללים.
לדעתי תעברי טוב טוב על החומר ואז תנסי לפתור את השאלות בעצמך, אחרי זה תראי את התשובות, כל עוד תזכרי את החומר את לומדת טוב
בהצלחה!
בהצלחה!
באותו הנושא: