התחברות
הרשמה
למה בנות הולכות עם חוטיני לים? ולמה רק תיירות בדרך כלל מעיזות ללכת עם חוטיני לים ולא ישראליות?
19 ביוני 2014, 16:17
חוטיני
תחתונים
הלבשה תחתונה
מאיזה גיל
3 תשובות
כי זה סקסי
1
1SiXPaCK
כי ככה הן רוצות
m
moshe901
כי לא מכירים אותן
- PEACE -
באותו הנושא:
למה בנות בגיל 14 שמות חוטיני?
בנות למה אתן שמות חוטיני אם זה לא באמת נוח?
מה אתם חושבים על זה שילדות בנות 12 הולכות עם חוטיני, חזיות פוש אפ ומחשופים?
יש בנות שחוטיני באמת נוח להן והן לובשות בעיקר חוטיני?
בנות הולכות עם חוטיני או תחתוני סבתא?
בנות ובנים מה תחשבו על מישהי שהולכת לים עם בגד ים שהתחתון שלו הוא כמו חוטיני?
למה ילדות בנות 14 צריכות חוטיני?
בנות איך אתן הולכות עם חוטיני? זה לא מציק או אפילו כואב לכן?
בנות למה אתן שמות חוטיני וטייץ? רואים לכן את כל החוטיני ואת כל התחת שאתן הולכות ככה חח
למה בנות בכלל לובשות חוטיני מה זה עושה להם?
חוטיני זה באמת נוח? למה אתן לובשות חוטיני?