32 תשובות
סתם שטויות
אנונימי
יש לזה הוכחות שונות והסברים שונים בנושא, אז לפני שאת אומרת שאבולוציה שהרבה מאמינים בה היא דפוקה- כדאי שתבדקי את זה קודם.
אני לא מצדיקה את התיאוריה הזאת.
אבל בכללי שתדע בשביל זה לוקח מליוני שנים זה אבולוציה לכן זה לא תהליך מהיר.
בקשר לזה למה יש עוד קופים, כי רב מינים חזקים שורדים ומשתנים
מה שאומר שלא כל המין של הבעל חיים עובר את התהליך.
שואל השאלה:
מה ההוכחות לכך בדיוק?
אנונימי
לא באנו מהקופים אלא חלקנו אב קדמון
ועדיין יש קופים בגלל אבולוציה
וצריך ללמוד אבולוציה כדי להבין רק חבל במקום זה מלמדים תנ"ך
לכי תחקרי את זה באינטרנט זה לא כזה קשה לכתוב הוכחות לאבולוציה בגוגל ולמצוא מלא כתבות והסברים.. אני לא הולכת לבזבז לך זמן בלהוכיח לך דבר שבמילא את לא רוצה להבין ולהאמין בו
שואל השאלה:
ויש גם הוכחות שאלוקים קיים, ושהתנ"ך שלנו ניבא כבר מספר דברים אז תסבירו לי את זה
אנונימי
אבל לא באנו מהקוף. הקדוש בורך הוא ברא אותנו.
שואל השאלה:
יש דברים שהיו רשומים בתנ"ך והם התנבאו, דרך אגב חטיפת הנערים גם הייתה כנבואה בתנ"ך ויש הוכחות.
אנונימי
שמעי יש הוכחות לכל דבר.. לאבולוציה, לה', לתנ"ך וכו'
הבעיה זה שלא לכולם ההוכחות האלו נראות נכונות
בשביל לבחור במה את רוצה להאמין כדאי שתעמיקי בנושא ותנסי לקרוא על זה מאמרים במקום לשאול על זה פה.. כי נגיד אני אתאיסטית אני יכולה להגיד לך שהרבה מההוכחות הן בולשיט.. אבל את לא יכולה לתת פה לאנשים להשפיע עליך.. תבדקי את זה בעצמך

אה וזה שזה 'התנבא' מהתנ"ך זה לא אומר שום דבר, זה יכול להיות במקריות שמה שכתוב בתנ"ך קרה, כי יש המון סיטואציות שונות בתנ"ך, אי אפשר לצפות שאף אחת מהן תקרה במציאות
שואל השאלה:
כי רק אחר כך אנחנו פותחים את העיניים שלנו ורואים, וגם אנחנו לא יודעים על מי זה יכול להיות.
אנונימי
חח סתם חארטות, אלוקים ברא אותנו ולא באנו משום קופים
וואי אנשים תבינוו...
אבולוציה -לא- אומרת שבאנו מהקופים!
יש לנו ולקופים אב קדמון משותף
והקופים גם הם התפתחו מאותו אב קדמון, פשוט הם סוג שונה!
והם עדיין מתפתחים וכך גם אנחנו!
אנחנו התפתחו להומו ספינס, "האדם הנבון"... מינים נוצרים בגלל מוטציות ורבייה מינית שמושפעים מתנאי סביבה שונים (וגם סחיפה גנטית)
וזה לא קרה במיליון שנה, ולא ב2 מיליון, זה עשרות מליונים של שנים. בגלל זה אנחנו לא יכולים לראות את זה נוצר. אבל יש מאובנים, ויש מדענים, וחוקרים שמאששים את תיאוריית האבלוציה.
אז נכון, להגיד שבאנו מהקופים זה באמת דפוק. אבל לזה ולתאוריית האבולוציה אין כל קשר.
מה נבואות? יופי גם אני יכול להביא דברים שמרמזים לכל מני דברים לא מובנים ובמקרה שמקרה אחד (עכשיו חטיפת הנערים) אכשיהו קשורה לדברים שכתובים התנך ידע שזה הולך לקרות, נו באמת די כבר לפתוח שאלות על דת. האינטרנט זה לא מקום לדבר על דת ובכללי אני בטוח שזה לא מעניין את רובינו
חחח זה באמת דבר מטומטם מאוד להאמין בו, אנשים ממציאים הרבה דברים, אמונות שונות. מנסים לחפש הרבה דרכים, העיקר כדי לא להאמין באלוקים.
אז אם הם יצטרכו להגיד שהם נבראו מהקופים? אז הם יגידו את זה, והם גם יחפשו מחקרים שיכיחו את השטויות האלה.. לאנשים כ"כ קשה להאמין שהם נבראו על ידי כוח עליון, אז הם פשוט מעדיפים לומר שבאנו על ידי הקופים חחח, אני באמת לא יכולה לסבול את השטויות האלה יותר.
מה זה קשור לעזאזל? זה שאנשים מוצאים הוכחות לדברים אחרים שהם לא אלוהים אז זה אומר שזה בהכרח לא נכון ואתם צודקים? תצאו כבר מהבועה שלכם
אתם לא יכולים לבוא לאנשים ולהפוך להם את האמונה או חוסר אמונה רק כי זה סותר את שלכם.. אל תקראו למה שאנחנו מאמינים בו "תיאוריה דפוקה" כי זה כמו שאני אגיד על האמונה שלכם שהיא מטופשת.. וכמו שאני ובכלל אחרים לא אומרים את זה אז גם לכם אין זכות.
וזה לא שבאנו מהקופים, אנחנו באנו מאותו אב קדמון ויש לזה הרבה הוכחות מדעיות והסטוריות.
אני שונא כשמתווכחים והצד השני אומר "יש הוכחות" ולא נותן הוכחות. אם יש הוכחות, אז יופי, תשתמש בהן בשביל לחזק את הטיעון שלך, אם "יש הוכחות" נחשב טיעון טוב אז יש הוכחות שקנקן תה ענקי עומד לפגוע בכדור הארץ עוד שנתיים
basic is beautiful ♥ ^_^ ♥
מי שצריך לצאת מהבועה זו את.
אז אם כל אחד יתחיל לתת כל מיני הוכחות לעוד הרבה דברים טיפשיים אז זה אומר שזה נכון?! ואז את תפסיקי להאמין בקופים שלך?!
אויש נו, תעשי לי טובה.
אני לא סובלת שאנשים מדברים כ"כ הרבה שטויות.. שאין להם בסיס בכלל למה שהם אומרים, בכל דבר אתם מעדיפים להאמין העיקר לא באלוקים, עד שהגעתם לרמה הזאת, שאתם מאמינים באבולוציה הרדודה הזאת, למה כל כך קשה להאמין באלוקים?! במיוחד שיש הוכחות. יש כל כך הרבה תאוריות לאיך שהעולם הזה נברא.. דברים כל כך טיפשיים, שההוכחה שלהם לא הגיונית גם, ואני קראתי חלק מהדברים שיש על זה, ואני פשוט לא הפסקתי לצחוק
מי שברא את העולם הזה זה אלוקים.
ויום אחד כל מי שפיקפק בו ידע את זה.
ואת מוזמנת להגיב מה שבא לך, אף אחד לא יוריד אותי מהדעה שלי.
שיהיה לך בהצלחה עם האמונה שלך.
חן שושן, תיאוריית האובלוציה לא סותרת את האמונה באלוהים.
וזה - לא - אומר שנבראנו מהקופים (ואת זה לא נראה לי שמישהו מאמין ד"א חח), זה שאתם אומרים את זה רק מוכיח כמה אתם לא מכירים או מבינים את התיאורייה הזאת.
כל אחד ואמנותיו, להגיד "נבראנו ככה וככה וזהו" זאת אטימות. אי אפשר לדעת ולכן לכל אחד יש את הזכות להאמין במה שנראה לו נכון! ולהגיד על אמונה של מישהו טיפשית זה כבר לא יפה. במקום לדון בנושא מסויים ישר הופכים את זה לריב. ילדים קטנים...
לדעתך זה אלוהים ולדעתי לא.
לכל דבר יש הוכחות, גם לאבולוציה לידיעתך אם תפתחי קצת את הראש ותקראי את תביני כמה שזה הגיוני.
את לא יכולה לקרוא לאמונה שלי רדודה.. מאז ומתמיד היה ויכוחים על בריאת העולם! אפעם לא היה מצב שכל העולם הסכים שיש יישות אלוהית.
אני לפחות מכבדת דעות של אחרים אז לא, אני לא צריכה לצאת מהבועה.
את זאת שרדודה פה.. קשה לך להבין שיש דעות אחרות, לא כולם צריכים ללכת באותו מסלול של אמונה
צאי מהסרט שאת חיה בו.
יש דבר כזה שנקרא לא להסכים עם דעה אחרת
שמעת על זה במקרה?!
אני ממש לא מסכימה עם כל הדעות האלה,
ומה בדיוק הגיוני?! זה הדבר הכי לא הגיוני שיש
את גם מנסה לשכנע אותי שזה נכון חח?
אני לא באתי וניסיתי לשכנע אף אחד שאלוקים קיים
כי גם ככה אתם לא מאמינים וזה יהיה מיותר וזה יהיה ויכוח של המון שעות ובזבוז אנרגיה,
וזה ידוע לי מעוד ויכוחים באתר על הנושא הזה
אז חבל לי להשקיע פה
אני מבינה שיש דעות אחרות, אבל את לא חושבת שיש קצת גבול להמצאת האמונות?!
ובעיני זו המצאה, בעיניך זה לא
זה שאת לא מאמינה באלוקים, זה לא אומר שהוא לא קיים
ונכון אף אחד לא מסכים שיש רק אמונה אחת.
אבל חייבת להיות אמונה אחת שהיא קיימת
אין דבר כזה שיהיו אלפי אמונות שדרכיהן רק העולם נברא
חייב להיות רק איזה משהו אחד שברא את העולם הזה
ומכל הדברים שקראתי
מה שהכי הגיוני זה אלוקים!
יש אנשים שהם מאמינים באלוקים רק בגלל שזה מה שאמרו להם שהם היו קטנים,
הרגילו אותם לזה והם לא ניסו אפילו לבדוק ולחקור כשהם גדלו, כדי לפתח קצת שכל
אבל אני כן בדקתי וחקרתי והתעניינתי, כי רציתי לבדוק במה בדיוק אני מאמינה,
אם הייתי מאמינה בלי שבדקתי את זה אפילו אז היית יכולה להתווכח איתי.
בקיצור, עדיף שנסיים עם הנושא הזה.
כי זה לא יוביל לשום דבר, כרגיל.
בשבילי ובשביל שאר האתאיסטים, ה' זה לא הגיוני.. לא נשמע הגיוני ואמיתי שיש משהו שמפעיל את העולם.
אז את יכולה שלא להסכים עם דעה, גם אני לא מסכימה עם שלך, אבל אני לא מדברת על הסכמה אלא על קבלת הדעה.. את לא יכולה לקרוא למה שאני מאמינה בו מטופש, זה הכל.
בשביל מה שלחת לי פרח? אני לא רוצה קשר לשאלה הזאת יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אויי בשביל מה בכלל שאלתי, אל תחפרו יותר!
אנונימי
חחח זו בעיה שלך שאת שואלת שאלות כאלה, את אמורה לדעת מראש שהשאלות האלה יגרמו למריבות, בתאכלס את חיפשת את זה.
שואל השאלה:
אתם לקחתם חלק מהמריבה הזה והתחלתם לריב, אני כולה התעניינתי יכולת פשוט לשתוק, את מאשימה אותי בזה שלא סתמת את הפה?
אנונימי
אני לא אסתום את הפה, אני אגיד מה שאני רוצה, שאלת את השאלה הזאת כדי לפתוח דיון על הנושא הזה, אז אל תאשימי את מי שמגיב לך פה, אם אנשים יפנו אליי אז אני אגיב להם בחזרה, עשית טעות ששאלת את השאלה הזאת וזהו, את לא יכולה לבוא בטענות לאנשים שמגיבים לך.
בקיצור השאלה הזאת תימחק גם ככה:-)
שואל השאלה:
תחזרי ותקראי את השאלה שלי שוב פעם זה היה מופנה לאתאיסטים לא לאנשים שמאמינים באלוקים
אנונימי
לשואלת, את צודקת אבל משאלות כאלו תדעי לפעם הבאה שזה תמיד ייצור ויכוח ודיונים בשאלה.. אם את לא רוצה לקבל התראות את יכולה ללחוץ על הריבוע שמסומן ב'וי' שלא תקבלי התראות, או פשוט להתנתק מהשאלה (:
חן שושן ובייסיק איז ביוטיפול
עם כל הכבוד ליופי שלכן.. אתן מדברות שטויות
חבל
אנונימי
מעריץ אלמוני ♥
אנונימי
אחרי חרישה למתמטיקה אני חושבת שלדבר שטויות זה לגיטימי^^