6 תשובות
5.
לא כי זה רע, אבל הוא צריך להתחיל גם שיחות ולהראות התעניינות.
לא כי זה רע, אבל הוא צריך להתחיל גם שיחות ולהראות התעניינות.
בת עילאית ומתנשאת
8 הוא צריך גם להתעניין באמת
5, כי הוא אמור להראות לך שהוא גם מתעניין
10 הוא לא שם עליך
אנונימי
אני חושבת שזה טוב שאין אגו בקשר וזה טוב שאת מתחילה שיחות, אבל תנסי לראות אם גם יש לו עניין... לראות אם הוא גם מסוגל לשלוח הודעה. וגם אם לא, אל תקפצי למסקנות.. יכול להיות שהוא מתבייש או שאין לו ממש ביטחון.. תנסי לברר. אני לא מדרגת עם מספר כי לדעתי מילים יותר טוב חחח
בהצלחה ושבת שלום (:
בהצלחה ושבת שלום (:
לדעתי 10, את צריכה להראות התעניינות, אבל הצד שצריך להתעניין ולהתחיל שיחות זה הוא, אני למשל, כמעט ולא מתחילה שיחות.. וזה לא תמיד מאגו.
באותו הנושא: