2 תשובות
תלוי לאן את טסה.. אני נגיד הייתי שנה שעברה בברלין באוגוסט והיה פשוט רותח
הצטערתי שלא הבאתי יותר בגדים קצרים..
תהני^_^ אני גם טסה לשם.. ויהיה קריר ונעים
אנונימי