2 תשובות
ברור
יש בנות שאוהבות הרבה וגם יש בנים שאוהבים הרבה.
אני מאוד אוהב וקשה לי כל פעם שהיא הולכת הביתה לחברה אני מתגעגע...
ואני בד"כ לא ריגשי בכלל...