2 תשובות
ברור
יש בנות שאוהבות הרבה וגם יש בנים שאוהבים הרבה.
יש בנות שאוהבות הרבה וגם יש בנים שאוהבים הרבה.
אני מאוד אוהב וקשה לי כל פעם שהיא הולכת הביתה לחברה אני מתגעגע...
ואני בד"כ לא ריגשי בכלל...
ואני בד"כ לא ריגשי בכלל...
באותו הנושא: