3 תשובות
כן:)
שואל השאלה:
אמן תודה שיש מישהי שעונה:)
אמן תודה שיש מישהי שעונה:)
אנונימי
זה המון כל הכבוד לך תעשי כמה שאת יכולה ותשקיעי בסוף זה ישתלם