2 תשובות
זה שתי קטגוריות שונות לגמרי
אונו רכב פרטי חסכוני ואמין שנתון ישן
איסוזו דימקס זה מסחרי מנוע 2500 ודיזל - הדיזל חסכוני גם אבל הוא ממש לא כרב פרטי.
להחזיק רכב פרטי דימקס זה הוצאה, חלקים יותר יקרים, גלגלים יותר יקרים אי אפשר להשוות תחזוקה של פרטי ושל מסחרי. טסט גם יקר יותר.
אם אין לך שימושים לצורך מסחרי אין מה לקנות מסחרי.
אונו רכב פרטי חסכוני ואמין שנתון ישן
איסוזו דימקס זה מסחרי מנוע 2500 ודיזל - הדיזל חסכוני גם אבל הוא ממש לא כרב פרטי.
להחזיק רכב פרטי דימקס זה הוצאה, חלקים יותר יקרים, גלגלים יותר יקרים אי אפשר להשוות תחזוקה של פרטי ושל מסחרי. טסט גם יקר יותר.
אם אין לך שימושים לצורך מסחרי אין מה לקנות מסחרי.
אנונימי
נכון שתיאורטית שני כלי רכב מאותה שנת יצור ובדיוק מאותו דגם צריכיםם להיות בעלי צריכת דלק שווה?
להפתעת רוב הלקוחות, מתברר שאפילו אם אתה משווה דגם לעצמו ואפילו מאותה שנת ייצור עצמה, מוצאים הבדל בצריכת דלק.
הסיבה- המצב המכני של הרכב משפיע באורח משמעותי על צריכת הדלק עד כדי 10% הפרש.
כך שללא הכרת הרכב הספציפי אין לך סכוי לדעת מה מידת חסכוניותו.
מעבר לכך אין רכב באמת חסכוני, כי לכל רכב יש אלטרנטיבה, של הרבה פתרונות נסיעה שהם חסכוניים הרבה יותר.
פשוט צריך להפעיל את המעוף לשם כך. באירופה כבר עובדים עם תכנה שמאפשרת לרבים מבעלי רכב פרטי לפעול כמוניות, ורבים נמנעים מךהחזיק רכב בגלל זה.
הרבה יותר חכם.
כעת התכנה חודרת לארץ לסלולרי החכם כאפליקציה.
שוקי וייס
רפואת יחסי אנוש
להפתעת רוב הלקוחות, מתברר שאפילו אם אתה משווה דגם לעצמו ואפילו מאותה שנת ייצור עצמה, מוצאים הבדל בצריכת דלק.
הסיבה- המצב המכני של הרכב משפיע באורח משמעותי על צריכת הדלק עד כדי 10% הפרש.
כך שללא הכרת הרכב הספציפי אין לך סכוי לדעת מה מידת חסכוניותו.
מעבר לכך אין רכב באמת חסכוני, כי לכל רכב יש אלטרנטיבה, של הרבה פתרונות נסיעה שהם חסכוניים הרבה יותר.
פשוט צריך להפעיל את המעוף לשם כך. באירופה כבר עובדים עם תכנה שמאפשרת לרבים מבעלי רכב פרטי לפעול כמוניות, ורבים נמנעים מךהחזיק רכב בגלל זה.
הרבה יותר חכם.
כעת התכנה חודרת לארץ לסלולרי החכם כאפליקציה.
שוקי וייס
רפואת יחסי אנוש
באותו הנושא: