4 תשובות
לדעתי כי זה נבלה!
כי זה הריח שיוצא ששורפים גו'ק. גם אם תשרפי בן אדם או כל חיה אחרת יהיה ריח מסריח.
למה לשרוף גוק? לא עושים דברים כאלו צריך להוציא אותו החוצה, לשמור על ניקיון כדי שיותר לא יבואו גוקים וזהו
שואל השאלה:
ילד מפגר מה אני יעשה חחיחח
אנונימי
באותו הנושא: