6 תשובות
פעם ראשונה חינם, אם מאבדים 150 שח
פעם ראשונה זה חינם אין כסף.
אנונימי
פעם ראשונה חינפ
ועם איבדת 150
אבל למשל אם את צריכה לשנות משהו בתעודת זהות אז זה מחיר אחר
ועם איבדת 150
אבל למשל אם את צריכה לשנות משהו בתעודת זהות אז זה מחיר אחר
בפעם הראשונה זה חינם אם מאבדים עולה כסף
אנונימי
תעודת הזהות הראשונה מוענקת בחינם (לרוב דרך בית הספר במהלך כיתה י', אך יש גם אפשרות להוציא בצורה עצמאית אם מלאו לך 16)
שואל השאלה:
אוקיי, תודה חברים חחח הבנתי ;)
אוקיי, תודה חברים חחח הבנתי ;)
באותו הנושא: