9 תשובות
ממש לא, שימי מה שבאלך (:
לא, זה ממש יפה.
אם את רוצה עצה ממני, שחור זה יפה מאוד אבל אם את מתאימה איתו בגדים שחורים אז את תראי פריקית מידי.
שאת שמה לק שחור תתאימי בגדים בצבעים אחרים, שחור הוא צבע שמתאים להכל
שאת שמה לק שחור תתאימי בגדים בצבעים אחרים, שחור הוא צבע שמתאים להכל
לא, זה יפה
יא זה חמוד
לא, שחור זה מהמם.
לא
שחור הכי יפה (;
שחור הכי יפה (;
ד י י
ל ס ט י ג מ ו ת.
ל ס ט י ג מ ו ת.
דווקא לא, יש המון בנות שזה יפה ומתאים להם:)
באותו הנושא: