9 תשובות
ממש לא, שימי מה שבאלך (:
לא, זה ממש יפה.
אם את רוצה עצה ממני, שחור זה יפה מאוד אבל אם את מתאימה איתו בגדים שחורים אז את תראי פריקית מידי.
שאת שמה לק שחור תתאימי בגדים בצבעים אחרים, שחור הוא צבע שמתאים להכל
יא זה חמוד
לא, שחור זה מהמם.
לא
שחור הכי יפה (;
דווקא לא, יש המון בנות שזה יפה ומתאים להם:)