5 תשובות
להזמין אלייך הביתה, לים, לפארק... אגב, לרוב כשלא מתחשבנים עם חברים אז הרבה יותר כיף לצאת יחד:)
אנונימית
לכל מקום, לכי לסרט ובמקום לקנות גם פופקורן וגלידה ובלה בלה תקני רק את הכרטיס לסרט, במסעדה תקני מנה ובמקום לקנות שתייה גם ב8 שקל תבקשי כוס מים בחינם.. ככה פשוט לצמצם, לסיבובים בקניון תלכי אבל תקני באמת דברים שאת צריכה, וכמה שפחות אוכל בחוץ כי בתכלס זה הכי יקר והכי מיותר וגם משמין
לים, לפארקים סתם להסתובב בשכונה.. ויש כל מיני מסיבות רחוס איןלי מושג איפה את גרה אבל יש, זה לא עולה כלום-מסיבת רחוב חחח..
אפשר ללכת לשבת בבית קפה, לשתות רק או לראות סרט..