9 תשובות
אם יש אהבה אז כן
ברור יש רכבות אוטובוסים.. אם אתם אוהבים אחד את השני אתם תסתדרו
תלוי מה המרחק.. ואם לאחד יש רישיון או לא
אני שונאת את המשפטים הקיטשים האלו "עם אהבה הכל אפשרי", זה לא נכון.. תהיו מציאותיים זה לא קל לנהל מערכת יחסים כשכל אחד בקצה שני של הארץ.. זה לא שורד הרבה
אני שונאת את המשפטים הקיטשים האלו "עם אהבה הכל אפשרי", זה לא נכון.. תהיו מציאותיים זה לא קל לנהל מערכת יחסים כשכל אחד בקצה שני של הארץ.. זה לא שורד הרבה
כן. בלי ספק. מניסיון
לפי דעתי כן ^_^
כן אם אתם רוצים אז כן ברור:)
עכשיו לא כי אי אפשר להיפגש בגלל הטילים,
חח סתם בטח שכן
חח סתם בטח שכן
אנונימי
ברור
תלוי המרחק אבל מנסיון לא
באותו הנושא: