4 תשובות
רוב המורים מעדיפים שנסיים תאוריה לפני
אפשר..
אבל עדיף שלא יותר מ3 שיעורים.. ( בלי תאוריה אי אפשר לגשת לטסט, )
למה אתה אומר סתם? כן אפשר.
לא.. בלי תאוריה אין אפשרות לקחת שיעורי נהיגה.