10 תשובות
a ver si pueden
reina gitana
escapare
וכל השירים של טין אנג'לס
reina gitana
escapare
וכל השירים של טין אנג'לס
אנונימי
snak the ripper - just giver
apathy - jack ruby
sabaton - tp hell and back
אני יכול לשמוע את השירים האלה שעות.
apathy - jack ruby
sabaton - tp hell and back
אני יכול לשמוע את השירים האלה שעות.
כרגע-
arctic monkeys- who the fuck are the arctic monkeys?
alice cooper- poison
queen- good old fashion lover boy
arctic monkeys- who the fuck are the arctic monkeys?
alice cooper- poison
queen- good old fashion lover boy
lana del rey-ultraviolence
coldplay-fly on
anthony green-only love
coldplay-fly on
anthony green-only love
זה משתנה כל פעם, אבל עכשיו--train - mermaid,stolen dance,mkto - classic
שאלה קשה...
shinedown the crow and the butterfly
three days grace never too late
staind its been awhile
shinedown the crow and the butterfly
three days grace never too late
staind its been awhile
עדיין ריק.
מה אם נתנשק
ורץ לשום מקום.
בקיצור כל מה שנתן גושן כותב אני אוהבת (:
מה אם נתנשק
ורץ לשום מקום.
בקיצור כל מה שנתן גושן כותב אני אוהבת (:
כל השירים של אייל גולן
stairway to heaven - לד זפלין
lady madonna - הביטלס
civil war - גאנז אנד רוזס
ועוד שיר שפשוט אי אפשר לא להכניס לרשימה הזאת.. bohemian rhapsody של קווין
lady madonna - הביטלס
civil war - גאנז אנד רוזס
ועוד שיר שפשוט אי אפשר לא להכניס לרשימה הזאת.. bohemian rhapsody של קווין
memphis may fire - prove me right
panic at the disco - hurricane
green day - boulevard of a broken dreams
אבל יש כל כך הרבה..
panic at the disco - nicotine
sleeping with sirens - do it now remember it later
black veil brides - in the end
falling in reverse - alone (למרות שכל השירים שלהם יפים)
|adam lambert - never close our eyes
linkin park - burn it down
fir the rivals - damage
three days grace - i hate everything about you
אני חופרת אבל תשמעו אותם הם ממש יפים (לדעתי)
panic at the disco - hurricane
green day - boulevard of a broken dreams
אבל יש כל כך הרבה..
panic at the disco - nicotine
sleeping with sirens - do it now remember it later
black veil brides - in the end
falling in reverse - alone (למרות שכל השירים שלהם יפים)
|adam lambert - never close our eyes
linkin park - burn it down
fir the rivals - damage
three days grace - i hate everything about you
אני חופרת אבל תשמעו אותם הם ממש יפים (לדעתי)