5 תשובות
אין לך מה לפחד מתוקה.. בקושי מגיעים טילים לחיפה.. תשני בראש שקט.. ואם יש אזעקה לא קרה כלום.. הולכים לממד והשם שומר עלינו
גם אני ככה, פעם ראשונה שאני נשארת בלילה בסטיפס
אבל את יכולה ללכת לישון רגועה, זה לא יגיע לחיפה ויש פה גם כיפת ברזל, אין לך מה לדאוג
אבל את יכולה ללכת לישון רגועה, זה לא יגיע לחיפה ויש פה גם כיפת ברזל, אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת לחמאס, מחמאס אני לא דואגת.. אני דואגת מזה שגם לבנון התחילה לירות טילים
אני לא מתכוונת לחמאס, מחמאס אני לא דואגת.. אני דואגת מזה שגם לבנון התחילה לירות טילים
אנונימי
גם אני מהצפון, אל תדאגי מאמי יהיה בסדר:)
אנונימית
אל תדאגי יש כיפת ברזל וצהל הוא אחד הצבאות הכי חזקים בעולם והכל יהיה בסדר חוץ מזה יש כיפות ברזל (ואם את מאמינה יש כאלה שאומרים שיש פסוקים בתנך שאומרים שהמלחמה הזאת הייתה אמורה לקרות ושכאילו כתוב ששום חץ לא יפגע בנו) וגם יש אזעקות וזה קיצר הכל יהיה בסדר לילה טוב:)
באותו הנושא: