6 תשובות
למרות שאני לא רואה גאליס אני לא אהבתי את העונה החדשה של השמינייה
שניהם ממש טובים
רק אני חושבת שזו שאלה של ילדים קטינים?!
ממש לא.. השמינייה זה אגדה!
גם אני חושבת ככה
שניהם לא כל כך טובים. העונות הקודמות של השמייניה והאי היו בהרבה יותר טובים.