3 תשובות
סיוֹנַרַה נינג'ה,
קצת תושייה, קצת... אחרי הכל את נינג'ה!
פשוט היכנסי ל-'גוגל ', הקלידי "דוגמאות ניסוח מכתבים", ואחרי זה "אֵנטֵר", ו... אוּפס!
330,000 אתרים בנושא !!
אַריגַטוֹ גוֹזַאי מָאס, ובהצלחה - בועז
בועז.
שלום, ניניה!
קשה לי לתת תשובה יעילה כי חסרים פרטים: מה מהות העסק, מי הם הלקוחות.
מאד בפשטות: תנסיה לזהות מה הלקוח צריך ותתחילי מפניה לצורך הזה ותדגיש: זה מה שאתה צריך?
אחר כך תסבירי מה יש לך- איך את עושה את ובסוף למה לו לבחור בך...
תסופי קצת תבליני הומור ואל תשכחי להיות קצרה וברורה.
פשוט ? אם יש שאלות מעבר אשמח לדבר איתך.
נטשה מזור, יועצת שיווק
[email protected]
050-2650561
נ.ב. צירפתי לינק לדף שלי בדה מרקר, אולי טיפים שיש בפוסטים יעזרו לך.
נטשה מזור
הי,
אני בהחלט מסכימה עם נינה. הייתי מוסיפה שעלייך להכין מראש תוכנית אשר תגדיר את כל התהליך. ראשית, כמה פעמים את רוצה ליצור קשר עם לקוחותייך. כעת הכיני רשימה של נושאים שהם סיבה טובה ליצירת הקשר. כגון, הכשרה חדשה שעברת המסייעת לך להעניק להם שירות טוב יותר, מוצר חדש, תעודה שרכשת כגון כשרות או תקן. כמובן יש את הסיבות הרגילות של מבצעים מיוחדים תחומים בזמן וגם איחולים וברכות בחגים ובימי הולדת. אני ממליצה על פניה אישית להיות ישירה ובלי ל"הציק" במידע רב מדי או תנאים מגבילים.
רצ"ב הפניה למאמר שיכול לסייע לך: שימור לקוחות

אגב, בניגוד למשיב לפני אני לא חושבת שיש דוגמה של ניסוחים באינטרנט אבל בבודאי קיבלת כאלו לא? הסתכלי עליהם ולמדי מהם.
מיכל גליקמן