8 תשובות
האתר קרס לשעה, כמו תמיד.
נראה לי שכולם... כי גם לא היו פרסומים הרבה זמן לפי השעות..
גם לי הוא לא עבד אתמול וגם עכשיו לכמה דקות
מעדכנים את האמינות בשעה הזאת
גמאניי!
חחח חטפתי מזה עצבים..
חחח חטפתי מזה עצבים..
גם אני, זה ניתק אותי ורק עכשיו יכולתי להיכנס
כולם.. מוזרר
גם אני לא יכלתי להיכנס, זה היה ככה גם אתמול.
באותו הנושא: