9 תשובות
הוא ממש יפה ועצוב
זה על חולי סרטן
זה על חולי סרטן
סרט מושלם ספר לא קראתי אבל אני רוצה
עצוב מאוד, תכיני הרבה טישו אם את הולכת לסרט
קראתי את הספר, ממש לא אהבתי לדעתי הוא ממש צפוי.
הסרט מרגש ועשוי ממש טוב זה מדבר על שני חולי סרטן שמתאהבים והוא מדהים, ממליצה בחום
קראתי וראיתי, סרט מושלם לדעתי.. מסופר על שני חולי סרטן שמתאהבים ומה שהם עוברים ביחד עד.. שקורה משהו אני לא יהרוס:)
ראיתי את הסרט והוא מושלם!
קראתי וראיתי את הסרט, הסרט בסדר הספר טוב הספר מתרכז בהייזל נערה בת 16 שחולה בסרטן ומתאהבת בגאס שגם הוא חולה סרטן.
ראיתי פעמיים תקחי המון טישו כי את תבכי
באותו הנושא: