6 תשובות
עדיף לך להישאר ערה, כי זה די מעצבן לקום אחרי שעה וחצי. וגם לא בטוח שתקומי. עדיף לך להישאר ערה.
להישאר ערה, אלא אם את ממש ממש עייפה ולא יכולה להחזיק את עצמך.
אנונימי
לאלאלאללאלאלאלאלאלא! אין סיכוי שתקו מי אחר כך.
שתפי פנים, תשתי משהו מעורר ותעשי טיפה ספורט בשביל שתהיי ערנית יותר.
שתפי פנים, תשתי משהו מעורר ותעשי טיפה ספורט בשביל שתהיי ערנית יותר.
בסוף נשארת או לאא? אאם כן אני ממליצה לך בינתיים לעשות כל מיני דברים שיעירו אותך, כנסי אפילו למקלחת קרירה
שואל השאלה:
בסוף נשארתי אבל זה לא פייר אנשים כאן מרדימים אותי...
ואיזה מקלחת אין לי כח להזיז אצבע ( בעצם רק אצבע)
בסוף נשארתי אבל זה לא פייר אנשים כאן מרדימים אותי...
ואיזה מקלחת אין לי כח להזיז אצבע ( בעצם רק אצבע)
נו, תעשי משהו עם האצבע הזו 😏😏😏😏😏
באותו הנושא: