התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים שיהיה בסוף בשמיניה ויהיה עוד עונה?
18 ביולי 2014, 19:17
2 תשובות
לא
ב
בזוקה555 בכירה מאוד !
העונות הראשונות היו הכי טובות 1-3, אבל זה נחמד אם יהיו עוד עונות, אחת הסדרות שהכי אהבתי:d
*
*Never Give Up*