7 תשובות
כן זה הגיוני קרה משהו שבאלך לשתף אני פה בכל מצב<3
זה הגיוני לגמרי
כן, זה מאד הגיוני (:
לפעמים יש חיבור כזה חח ^^
לפעמים יש חיבור כזה חח ^^
כן חח קורה לי עכשיו (:
כן לפעמים זה יותר הגיוני ויותר כיף כי הבן אדם הזה לא מכיר אותך
כן הגיוני לחלוטין
אכן. לפעמים אנחנו לא פוחדים שהוא ישפוט אותנו כמו אלה שמכירים אותנו, אנחנו מרגישים בטוחים.
באותו הנושא: