3 תשובות
את צריכה ממוצע ציונים מעל 85
אם את עוברת את השלבים ורק הציונים מפריעים לך יש לך אופצייה להתקבל בתנאי שאת משפרת ציונים בשנה הקרובה. (לא לכולם ניתנת אופצייה זאת, רק לאלה שהצליכו במבחנים הפסיכוטכניים)
אם את עוברת את השלבים ורק הציונים מפריעים לך יש לך אופצייה להתקבל בתנאי שאת משפרת ציונים בשנה הקרובה. (לא לכולם ניתנת אופצייה זאת, רק לאלה שהצליכו במבחנים הפסיכוטכניים)
אנונימי
אני לא יודעת בדיוק מה הממוצע, אבל הם מקבלים שם את תעודת בית הספר של כל כיתה ז', ומחצית א' של כיתה ח'
אני גם צריכה את זה אני נרשמת לשכבת ט'