6 תשובות
כן, למה את רוצה שייגמר גם ככה זה לא כזה חופש עכשיו
לא: (
למה? עד שסוף סוף יש חופש תהני קצת ותנוחי
חחח לא רק את אני מתה לחזור ללימודים
השנה עברה מהר החופש עובר לאט
השנה עברה מהר החופש עובר לאט
שואל השאלה:
כי משעמם כאילו אי אפשר לצאת מהבית וזה וגם אם כבר יצאת צריך להישאר קרוב לבית
כי משעמם כאילו אי אפשר לצאת מהבית וזה וגם אם כבר יצאת צריך להישאר קרוב לבית
לא, אני גם ככה עצלנית חחח xd
באותו הנושא: