5 תשובות
מה באמת? אבל בריכה זה השיא אצלי ):
אם זה נכון, זה נוראי.
בטח שזה נוראי! איך אני אטביע את הסימים? איך אני אנעל אותם בבריכה? איך אני אגרום להם להחליק באמצע הקפיצה וליפול? זה נורא!
זה לא שמועות, זה נכון.
היוצרים של המשחק אמרו שהם היו צריכים להכניס דברים חשובים יותר במקום,
ולכן הם הורידו את האפשרות לבריכה ולפעוט (השלב של התינוק בו מלמדים אותו ללכת וכו').
צירפתי לך קישור לכתבה.
איזה דברים יותר חשובים לעזאזל הם היו צריכים להכניס במקום בריכה?! מהתינוקות לא אכפת לי... אבל למה על חשבון הבריכה?! במקום לשפר את המשחק הם רק הורסים אותו!