4 תשובות
מה הקטע? כשהייתי בכיתה ב' הייתי קצת עובדת על אנשים
שואל השאלה:
זה לא כדי להפחיד זה לא בעיניין המלחמה זה סתם לכיף. וזה לחברים שלנו שאין להם קרובי משפחה במילואים או בערי הדרום
אנונימי
אל תעבוד! זה מגעיל ואני שונאת את זה
שלום לך, בימים מתוחים אלו, לא הייתי ממליצה "לעבוד" או "להפחיד" אנשים בטלפון.