5 תשובות
זהה אומר שאת חושבת על חבר שלך כל הזמןן
תלוי, תחשבי על זה לרגע. אולי הוא צודק? תנסי לשים לב לאיך שאת מתנהגת ליד חבר שלך!
וכשבנים מחבבים או אפילו אוהבים בת ויש להן חבר אז הם מנסים לשכנע את הבת להיפרד מהבן כדי שהם יוכלו להשיג אותה, אז אולי הוא מחבב אותך?! תבדקי איך שהוא מתנהג, ואז תיראי אם הוא מחבב אותך ותבדקי איך שאת מתנהגת ליד החבר ואולי הוא פשוט צודק ומנסה לעזור לך להנמיך פרופיל d:
אנונימי
שאת לא יכולה בלי חבר שלך, כל הזמן איתו,
ושאת לא איתו את מדברת עליו
ודואגת וחושבת מה איתו..
זה לא רע
אבל זה לא טוב שזה יותר מדי
באיזה שהוא אופן זה נהיה מציק
אולי ידיד שלך מקנא?
את יותר מדי עם החבר שלך, תנסי להיות איתו קצת פחות:)