3 תשובות
נותן לעצמי יום לחשוב על זה, אם אני רוצה אותה או לא.
-_- תלוי...
אם אני אוהב אותה הייתי זורם
אם אני לא אוהב אותה הייתי בעדינות מנסה להסביר חה שזה לא מתאים לי עכשיו
ואם אני לא יודע הייתי אומר לה שאני צריך זמן לעכל את זה..
אם אני אוהב אותה הייתי זורם
אם אני לא אוהב אותה הייתי בעדינות מנסה להסביר חה שזה לא מתאים לי עכשיו
ואם אני לא יודע הייתי אומר לה שאני צריך זמן לעכל את זה..
מתקרב אלייה יותר לתת לה הרגשה של חום ואהבה כדאי שלא תרגיש שהיא מבואסת אחרי שהיא אמרה לי את זה ואם זאת מישהי שאני גם יאהב אז נהיה חברים
באותו הנושא: