3 תשובות
אם את מרגישה ככה, את אולי צריכה עזרה
כי אני יכולה להבין את ההרגשה אבל לדעתי את ברמה ממש גבוהה של דיכאון
עשית לי צמרמורת.. זה ממש יפה!
גורם לי להזדהות טיפה..
שואל השאלה:
זה לא עלי, זה על ידיד טוב שלי
אנונימית