6 תשובות
אני מתגייס עוד שנתיים אני מקווה ששיטת 13 או טייס אף 16
לי יש עוד 3 שנים וחצי להתגייס אבל בעיקרון אני בת אני לא יודעת אם ירשו לי להתגייס לגולני.
אני רוצה משהו קרבי שאני יהיה גאה בו למרות שאני עצלנית לאלה,
ואני הדבר הכי לא שרירני ואני בוכה על ציפורן שנופלת *-*
לפני שנה תותחן, אבל השתנה במהלך השנה הזאת לאיש לוגיסטי
עוד 4 שנים😂😂
עוד 4 שנים ולא ידוע עדיין.
אנונימי
צפטית וב7.8