4 תשובות
.. ישמצב.. אבל כל פעם הם עושים הפסקת אש ופותחים את הגבולות כדי להביא ציוד חדש
אם לא יהיו, הם יבקשו הפסקת אש.
לא משנה מה, תמיד יהיה להם באיזשהו מקום, עוד רקטות.
נראה לי שכן, כי כבר עכשיו הם יורים 80 אחוז פחות.