179 תשובות
אם המקרר באופן כללי עובד בצורה תקינה, אז פשוט יכול שהנחת משהו בדלת שלא יושב טוב, אולי בקבוקים (במיוחד כאשר מניחים בקבוקי זכוכית צמודים).
שואל השאלה:
תודה על התשובה..
בדקתי, הדברים המונחים בצורה נכונה..
למעשה זהו רעש שנשמע מכיוון המנוע אך ככל הנשמע לא נובע ממנו..

אנונימי
תשמע לפי דבריך המקרר ממש חדש (פחות משנתיים) כך שלא הייתי הולך לכיוון של תקלה גדולה, תבדוק אולי נפל משהו מאחורי המקרר או מתחתיו שגורם לרעשים בזמן שהמדחס עובד.
היי, גם לי בדיוק יש את אותה בעיה מקרר סמסונג בן שנתיים מקפיא תחתון עם הרעש הזה שמפסיק כאשר פותחים את הדלת, אשמח לדעת האם מצאת מה הבעיה ואיך פתרת / כמה עלה..
תודה..
יאיר
גם אצלי התחילה הרעשים לפני כמה ימים, אשמח מאוד לשמוע מה צריך לעשות
איילת
מה שאני עשיתי.. וזו לא עצה מקצועית או תחליף להתייעצות עם מומחה
(ואני לא עורך דין:) )
פתחתי את הדלת הפנימית של המקפיא, 2 ברגים,
והחזרתי בחזרה.
לא יודע איך מה ולמה, אך התקלה נפתרה מעצמה.
אם אחרים מתכוונים לרכוש מקרר סמסונג, ועל אף שזה יכול לקרות לכל מכשיר חשמלי,
אני ככל הנראה לא אמליץ לקנות מקרר של סמסונג.
מקרר עולה המון כסף, ואם אחרי שנה פלוס הוא מתחיל לקרטע.. ואחרי שנה האחריות פגה,
אזי זו תקלה בפני עצמה של החברה.
אנונימי
מחזק את תשובך... קנינו מקרר של סאמסונג דגם rs26dams שפותחים את הדלת שלו יש רעשים ממש חזקים ומעצבנים מאחורי המקרר..
מה לא ניסינו.. גם טכנאי לא הצליח לפתור את זה...

אורן
אם תוכל, למרות שעדיף להיעזר ולהתייעץ עם טכנאי, פתח את המקרר היכן שנמצא המאוורר שלו.
ייתכן ובשל כניסת לחות, נוצרה שכבת קרח בסביבתו מה שמקשה על המאוור להסתובב ולשמור על רמת הקירור.
את הקרח ניתן להסיר באמצעות שטיפה של מים רותחים ולאחר מכן לוודא לנגב את כל המים לוודא שלא נשארו "שלוליות" בתוך המקרר. לסגור וזהו..
אנונימי
היום, 19.5.12 נתקלתי באותה בעיה -ופתרתי!
היות ואני למוד נסיון ממקרר אמנה יקר ביותר שהיה נסתם בקרח כל חודשיים, בדקתי גם כאן. באמנה כל התעלה מעל המאוורר נסתמה בקרח והיה צריך לפרק את כל דופן המקרר הפנימית. בסמסונג, אצלי לפחות, נסתמו רק היציאות
הבעיה: פתחי יציאת האיוורור במקרר סתומים בקרח, ולכן המאוורר מתאמץ ומוציא קולות עד שישרף.
הפיתרון: לנתק את המקרר מהחשמל. לקחת מייבש שיער ולהמיס את הקרח מהפתחים-5 עד 10 דקות. יש בחלק הפנימי של המקרר 6 פתחי איוורור. מרגישים את האוויר החם מהמייבש יוצא מהפתחים
בהצלחה, חסכתם מאות שקלים!
רון טריביש
אין לי המלצה חכמה לפתרון הבעיה... אבל המלצה חכמה איך להימנע מהבעיה - לא לקנות מקרר סמסונג.
ברשותנו מקרר סמסונג שנה וחצי והתחילה בדיוק אותה בעיה, רעש מטריד ומעצבן שחזר גם לאחר הפשרת המקרר ל-24 שעות.
סמי
גם ברשותי מקרר סמסונג 677 מקפיא תחתון מהחודש הראשון החל להצטבר קרח עד כי לא היה ניתן לפתוח את המגרות ובמיוחד את קוביות הקרח
בשנה הראשונה הזמנתי טכנאי מתוקף האחריות הוא ביקש מייבש שיער להמיס את הקרח
שאלתי מאיפה הקרח ולמה. המומחה אמר יכול להיות שהדלת היתה פתוחה ולכן נוצר קרח
תשובה של גאון סמסונג. אני אומר שהדלת לא הייתה פתוחה שלא לצורך
עוד הוסיף הגאון שאם בעתיד יצטבר קרח יש להמיסו במייבש שיער ממש פתרון
לכן אני לא ממליץ אפילו להתקרב למקררי סמסונג.
שלמה חי
שלום לכולם,

גם לנו זה קרה עם מקרר סמסונג שתי דלתות ופריזר תחתון. הרעש נעלם אחרי הפשרה וחוזר בערך אחרי שבועיים. נאמר לי ע"י טכנאי של סמסונג שיש תקלה בחלק מסויים שגורם להיווצרות קרח- מאחר ואני כבר לא באחריות, נצטרך לשלם על החלפת החלק הזה כמה מאות שקלים.
מאחר לואני קוראת שהבעיה היא מאוד קולקטיבית במקררי סמסונג, אני רוצה לקדם את הענין לאחת מתכניות הטלויזיה שמתעסקות בצרכנות, אולי ככה נצליח לקבל תגובה הולמת מסמסונג ישראל ופיצוי על העוול.
אשמח אם תכתבו לי את כתובות המייל שניתן להשיג אתכם על מנת שנוכל לאסוף כמה שיותר "קולות" זועמים.

המייל שלי [email protected].

זה לא פייר מה שקורה איתם, בואו נפסיק להיות פראיירים.

אלינור.
אלינור
גם לי היתה אותה בעיה במקרר סמסונג בן שנה מיד אחרי שהסתיימה האחריות. פעלתי לפי המלצתו של רון טריביש מתגובה מיום 19.5.12 ואכן הרעש נפסק אחרי הפשרת הקרח מפתחי האוורור עם פן (נזהרתי לא לשים על החום הכי גבוה כדי לא להרוס..) בינתיים אין רעש ואני מקווה שהוא לא יחזור. אם כי לפי תגובות הגולשים הרעש כנראה יחזור. מצרפת את עצמי גם לקבוצת המוחים - אין ספק שחברת סמסונג צריכה לדאוג לתיקון התקלה הסדרתית בחינם בדומה לריקול שעושים לרכבים.
תודה רון על הפתרון:-)
אביטל
הבעיה הזאת של הרעשים נובעת מהיצתברות של קרח על המאוורר מיבפנים תפשירי את המקרר יומים וזה היסתדר ואים לא אז יש בעיה של הפשרה.
יצחק
המקרר שלי בן 4 שנים והתופעה הופיעה עכשיו. הפעלת מייבש השיער על תעלות האיורור פתר את העניין אבל למחרת הרעש חזר ואף החמיר. לא הייתה ברירה אלא לפרק את הדופן הפנימית - הכל היה מלא קרח שהצטבר על המאדה, תעלות הקלקר וכמובן על המאורר שהיה תקוע בקרח. שעתיים של מייבש שיער על כל החלקים והכל כמו חדש. אבל, למי שאין ידע טכני בסיסי לא מומלץ לפרק. תסתכלו בקישור ותבינו מה צריך לעשות.
כיצד למנוע - להפשיר את המקרר ליום, פעם בשנה-שנתיים...
בהצלחה!
רונן
מקרר סמסונג, יחסית חדש, 3 שנים ותקלה שנייה של הצטברות קרח מסביב למאורר בתקופה זו.
מישהו מכיר את התופעה? אם התופעה שכיחה בזמן כה קצר?
האחריות הייתה לשנה, אך בגלל התדירות.. אני מתחיל לחשוב שהמקרר הגיע תקול/חדש?
האם אפשר לעשות משהו בנדון כנגד החברה?
תודה מראש!
אנונימי
שואל השאלה:
גם לי קרתה התקלה, פתחתי והמסתי את הקרח שהצטבר...
אבל הקלקר המפריד נשבר והתפורר בחלקו..
האם מישהו יכול להסביר מה ההשלכה? האם חייב דחוף להחליף את הקלקר?
תודה.
אנונימי
מצטער לאכזב אך גם לי יש סמסונג sbs ומיד שהסתיימה האחריות החלו רעשים מהמאוורר, מה שהסתבר כהסתברות של קרח, הזמנתי שני טכנאים לטפל בבעיה אך לא היה להם מושג מהיכן זה נובע.
מאז, כל חצי שנה בערך אני פותח את המקרר וממיס עם מייבש שיער את הקרח שמצטבר.
מה שבטוח, אני יותר לא קונה מקרר של סמסונג!
Shuki
גם ברשותי מקרר סמסונג (פריזר תחתון) כל חודשיים שלשה המאוורר בחלק העליון מרעיש כתוצאה
מהצטברות קרח סביבו ועל כל מ"ע הקרור. אני מפרק ומפשיר את כל הקרח.
זה פתרון זמני בלבד.
אמור להיות סוג של גוף חימום קטן שמבצע את ההפשרה באופן קבוע= no frost.

משהו אכן לא תקין במ"ע. חייבת להיות דרך לתקן את הריקול הזה.
יובל
שלום
יש לי אותה הבעיה כמו לכולם רכשתי מקרר סמסונג ב-2011.
חודשים לפני תום תקופת האחריות התחילו רעשים במקרר.
הזמנתי טכנאי מהחברה הוא הגיע ניקה את הקרח והלך.
כ-4 חודשים לאחר מכן שוב התחילו הרעשים הפעם גם שילמתי
עבור ביקור הטכנאי. החודש (פברואר) כשהתחילו הרעשים בעלי
לבד פתח את דופן פנים המקרר וניקה את הקרח.
מה שאני מציאה זה להתארגן ביחד ולפנות לתקשורת. זה לא לעניין
שכל כמה חודשים נמצא את עצמינו באותה הבעייה.
ערב טוב לכולם
כיצד בדיוק אתם מציעים להתארגן לעניין הרעש ממקרר סמסונג?
(הרעש אגב נובע מהצטברות קרח בתא העליון של המקרר. המאורר בנמצא שם חופר בתוך הקרח וגורם לרעש ). הסיבה להצטברות הקרח היא שמ"ע ההפשרה לא עובדת נכון.
משיטוט באינטרנט גיליתי שמדובר בחיישן שממוקם לא במיקום הנכון.
זה בהחלט ריקול ויש לפנות ליבואן סמסונג לפיתרון.
יובל
שלום רב,
מצטרף לתגובות, ברשותי מקרר סמסונג בן שנה וחצי
שהחל השבוע להרעיש בדומה לתאור שנמסר כאן
כשפניתי לחברת גל-אור, נותני השרות, נמסר לי כי זו
אינה בעיה במערכת הקרור ועלי לשלם על ביקור ועל
תיקון כמובן. בינתיים אני אנסה ליישם את ההצעות
שקראתי כאן.
מצטרף לחברים שמבקשים שהחברה תבצע ריקול
תודה
שי
גם לי מקרר בן חודשיים בלבד וכבר עושה רעשים מצטרף אליכם למחאה
מורדי
גם אצלי מצתטרף למחאה כוס אימאימא של סמסונג
צחי
היי המקרר שלי, עם מקפיא תחתון נמצא אצלי כשנה ושלושה חודשים וממש עכשיו החל לעשות רעש בדומה למה שמתארים כולם. אני נדהם לגלות כי הבעיה היא רוחבית ומניח שקיימים עוד רבים שנתקלו בבעיה.
אני מצטרף למחאה ואשמח לקחת חלק בטיפול בנושא..
יניב
שלום לכולם
ברשותי גם מקרר סמסונג שרכשתי אותו באפריל 2011 מאז כבר
פעמיים היה אצלי טכנאי בסך הכל ניקה את הקרח שהצטבר
סביב למאוורר.
בפעם השלישית הפשרתי את המקרר והרעשים פסקו.
מה שאני מציעה אפשר לצאת עם שלטים לעמוד מול חנויות
חשמל לרשום על השלט לפני שקונים מקרר סמסונג להיכנס
לאינטרנט לגוגל להקליד "רעשים במקרר סמסונג" ולהחליט.
דרך שנייה אפשר להתארגן לפנות לתביעות קטנות במרוכז.
אחרת הם לא יעשו דבר. יש במקרר באג והעלות שלו כ-אלף ש"ח
המייל שלי [email protected]

זה לא עוזר שאנחנו כותבים כאן ומתלוננים. כפי שכתבתי קודם
צריך להתארגן ביחד אם אין טלפונים שלנו ואין כתובות איך נוכל
להתארגן צריך להיפגש ביחד ולהחליט מה עושים. האם יש מישהו שיכול לקחת
שיכול לקחת יוזמה ולארגן את כולם?
אני כבר צירפתי את המייל שלי.
בוקר טוב לכולם
אין ספק שמדובר בתקלה סדרתית במקררים האלה!

כתבתי מייל ליבואנית מיניליין/סאמליין, לא זכיתי לתשובה

למי יש רעיונות איך מתארגנים?
המייל שלי:
[email protected]
יובל
גם לי יש אותה הבעיה
גיא
בדיוק אותה בעיה אחרי הפסקות חשמל בימי החורף. הפשרת המקרר ל24 שעות פתרה את בעיית הרעש אך מאז תופעה חדשה- מים במגירת הירקות השמאלית.
רותי
מצטרף לכולכם, גם לי מקרר סמסנג כמו שהוזכר לעיל עם פריזר תחתון. rl67sbts. בן שנה ו תשע חודשים. אתמול התחילה הבעיה שכולכם מתארים. הצטברות קרח בחלק העליון של המקרר, הפרופלור נתקע בו, וכל הבית חגיגה של רעש. היום דיברתי עם "אב-אל שרותים" שנותנים למיני ליין את השירות. הפקידה בטלפון אמרה לי בשקט "אסור לי להגיד לך אבל תוציא את המקרר מהחשמל ותפשיר אותו, זה יפתור לך את הבעיה לעכשיו. זה מה שיעשה הטכנאי וזה יעלה לך 250 ש''ח בלי חלקים אם הוא ירצה להחליף..." בקיצור החברות שנותנות לסמסונג- מיני ליין שירות נהנות מאוד. אני מתכוון לפרסם מודעה גדולה בידיעות אחרונות על כל הסיפור, אחרי שאדבר עם מיני ליין או שמחליפים את הדגמים הדפוקים או שתופץ מדעה ותבוא תביעה. [email protected]
אורי
איך הם יעשו כסף? טכנאי 250 שקל?
גם לי יש אותה בעיה המקרר למעלה לא מקרר פתאום הפסיק לקרר
כנראה קרח או משהו.. וגם פעם היה בעיה של רעשים עכשיו ברוך השם הוא רגוע:)

היבואון יודע ומודע לבעיה הזאת אבל הם מעדיפים לשתוק ושנשלם הרבה כסף על טכנאים.
בואו ביחד כולם נשלח מכתב מעורך דין!
שלומי
יש לי גם מקרר שנקנה במאי 2011 לאחר חצי שנה נשמעו רעשים מהדלת העליונה וכשפתחתי את הדלת הפסיקו הרעשים למספר שניות. במסגרת האחריות הזמנתי טכנאי, הוא פתח את את פנים המקרר וגילה שיש קרח, ניקה וסגר. השבוע שוב נשמעו אותם הרעשים, התקשרתי לחברה שמבטחת את המקררים הם שולחים לי טכנאי בעלות של כ250 שקלים והם מעולם לא שמעו על הבעיה הזאת. לאור הבעיות האלו הנני תומכת בכם ומוכנה לפנות כקבוצה לעורך דין 0509015474
אורלי בבילה
שלום לכל נפגעי סמסונג,
הגזירה פגעה גם בנו בשבוע שעבר. אחרי מספר רב של הפשרות עצמאיות של המקרר החלטתי להביא טכנאי של סמליין למקרר בן שנה וחצי שהאחריות פגה לו.
עוד לפני שהטכנאי פתח את המקרר הוא הסביר לי שהתקלה נעוצה בדופן המקרר שאינה מאפשרת הזרמת אויר למקרר ונדרש להחליף את הדופן (נקרא dumper). בנוסף הוא החליף לי מחליף חום ולקח איתו 800 ש"ח עבור החלפים והביקור.
היום אני מרגיש מרומה ומתוסכל אבל אני מרגיש חובה לשתף אותכם בעוול שנעשה לי. כמובן שאני כועס על עצמי שלא התעקשתי יותר עם הטכנאי אבל אני עכשיו מוכן להקים מאבק יחד עם אשתי שיש לה קשרים בטלביזיה.
אם עוד חמישה אנשים יביעו נכונות להצטרף למאבק, אנחנו הולכים על זה בכח מלא,
מחכה לתגובותיכם
גלעד
גלעד
אני באותה בעייה! חצופים הם מבקשים 250 ש"ח לבוקר טכנאי! מצטרפת לתביעה אם תתאגדו מס הטלפון שלי 0506240139
עפרה
חייבים להתארגן! ואם כבר עשיתם משהו בנדון רוצה גם לעזור בהתארגנות
Ob
מעוניין להקים רשימת לקוחות נפגעי מיני ליין אשר רכשו מקררי סמסונג מדגמים הבאים:

מקרר סמסונג / samsung דגם rl67sbpn/vb/sw

קיימת בעיית recall במקררי סמסונג אשר גורמת לתופעת השמעת רעשים והצטברות גושי קרח במערכת הקירור אשר לא מאפשרים למקרר לבצע את ייעודו, דהיינו קירור המוצרים בתא הקירור או תא ההקפאה.

הנני זמין במייל [email protected] או בנייד 050-666-66-59.
האם הוחלט להתארגן?
עפרה
גם המקרר שלנו של סמסונג וקנינו אותו 2009 ולפני שבועיים הוא התחיל לעשות רעשים נוראיים בבית בעלי פירק בתוך המקרר ווהפשיר את הקרח, הרעשים פסקו אולם המקרר עצמו הפסיק לקרר ונאלצנו לזרוק את כל התוכן שבו כי הוא התקלקל.
בעלי דיבר עם החברה על הבעיה והיא אמרה שינתק את המקרר ל24 שעות ויבוא טכנאי לביקור בלבד בעלות של 280 ש"ח רק לביקור ללא חלקים.
לפי התלונות שפה אנו רואים שאנו לא היחידים בבעיה זו ורוצים להצטרף למאבק נגד החברה אנו צריכים לפרסם בפייס בוק ואפילו לטלויזיה וכלבוטק כי זה ממש רמאות של חברת סמסונג ונותני השירות שלה נגד לקוחות תמימים שקנו מקררים יקרים עם בעיה חמורה בהם ואפילו אני יטען שהבעיה אף מכוונת מראש כדי שירוויחו עוד כסף על חשבוננו.
[email protected]
ענבל
גם אצלי בעיה דומה..
חייבים לשלוח ולהציף באינטרנט מחאה..
[email protected]
שרון
שלום, כי אני חווה בעיה דומה עם המקרר שלי שנקנה רק לפני שנה! האם החלה התארגנות? אשמח להצטרף למחאה.
תודה
לימור
[email protected]
לימור
יבואן סמסונג מפיץ בארץ מקררים תקולים!
לדעתי, עצם התגובה הסוחפת ברשת היא ההוכחה לכך.
שלחתי היום מייל לכל הרוכשים שהתלוננו על הרעש במקררי סמסונג.
התלונות מצביעות על מכשירים תקולים.
החברה היבואנית אחראית לכך ואין הם עושים דבר וחצי דבר לפתור הבעיה.
לא כל המתלוננים ברשת צרפו מיילים וחבל. יש גם הרבה מתלוננים אלמונים.
אין מה לפחוד וכדאי לציין שם.
גרי
[email protected]
גרי
אותו מקרר בן שנה וחודשיים. אותן בעיות... מצטרפת להתארגנות.
[email protected]
ור
שלום רב לפורום סאמסונג
אני לא יודע אם שמח זו ההגדרה אבל זה מנחם לדעת שאני לא לבד עם מקרר מעולה.
אשמח להצטרף לכל קבוצה שיוצרת קשר עם היבואן בנוגע לטרקטור שהם קוראים לו מקרר

[email protected]

בהצלחה לנו
עומרי
עומרי קופר
האם החלה התארגנות? יש מידע חדש?
חבריי למקרר סמסונג המהולל

שמי משה

אני לקחתי חצי צעד קדימה

כתבתי לכולבוטק עלינו ולמועצה לצרכנות

אני מקווה שנצליח במשהו

יש לי רשימה של 15 אימיילים של אנשים כמוני

אנא הצטרפו וכך אולי נצליח במשהו

בתודה

[email protected]
משה

משה
לצערי, גם אנחנו מנפגעי המקרר. חייבים להניע את המהלך לתביעה כוללת ושהאזרח הפשוא לא יהיה שוב חסר אונים
מצ"במייל [email protected].
עידן
גם לי יש מקרר סמסונג עם מקפיא תחתון שנה ושמונה חודשים והיום בדיוק היו לי הרעשים האלה אימייל [email protected] אשמח להצטרף
בתאל
חבריי היקרים

ערב טוב


אני מזמין אותכם להמשיך ולהזרים מידע חדש

ועוד חברים עם בעיה דומה

אני חושב שנצליח בסופו של דבר ולא תהיה להם ברירה

אלא לבצע ריקול

אז שיהיה בהצלחה לכולנו

משה
משה
גם לנו המקרר סמסונג מרעיש כמו טרקטור.
מקור הרעש בדופן אחורית בסמוך לחלק שרשום עליו twin coolng
ביזיון!

[email protected]
עומר גולן
חבריי היקרים לאור כל התגובות הרבות לאחר תגובתי אני מצטרפת למחאה והנה האימייל שלי: [email protected]
מספר טלפון:0509015474
אורלי בבילה
גם לי אותה הבעיה מקרר סמסונג שקניתי לפני שנה וחצי מתחיל להרעיש כמו טרקטור אני מבין שאין פתרון קבוע לבעיה אשמח להצטרף למאבק
עמרם
[email protected]
עמרם
ערב טוב לכולכם

כל הכבוד על ההיענות

אם יש עוד אנשים על מנת לצבור עוד כח השפעה זה יעזור אנא מי שנתקל בתופעת מקרר הסמסונג שקופא וכתוצאה מכך המנוע מחיל להתאמץ יתר על המידה
במקרר סמסונג עם מקפיא תחתון

אנא השמיעו את קולכם הוא חשוב לנו ולכם

תודה

משה
משה
גם אני נפגע סמסונג
רעש במקרר והצטברות מים במגירה השמאלית של הירקות
[email protected]
0524300338 ליאור
ליאור
היי שמי ניסים וגם למקרר שלי זה קורה. 0544-464649 נא לצרפני למחאה.
ניסים
גם המקרר שלי התחיל להרעיש... איתכם במחאה [email protected]
יעל
גם ברשותי סמסונג 67 בן פחות משנתיים משמיע רעש שנעלם כשפותחים
את המקרר וכן מגירת ימנית (עם הפנים למקרר) מוצפת במים
מעוניין להצטרף לכל התארגנות

שמעון [email protected]
שמעון


שלום לכל החברים

לכל אותם אנשים אשר היו מעוניינים להצטרף אלינו לדף הקשר

אנא כתבו אליי למייל

[email protected]

יש למסור את הפרטים הבאים:

שם, מייל, מספר טלפון נייד

ונוסיף אתכם לדף הקשר לצורכי עדכון בהתקדמות שלנו כקבוצה

בתודה לכולכם

משה
מצטרפת גם. מקרר סמסונג דגם rl67sbts. לפני כשבועיים התחילו רעשים חזקים שהפסיקו עם פתיחת דלת המקרר והתחילו שוב עם סגירתה. הרעשים הפסיקו מעצמם אחרי שבוע או קצת יותר אבל בימים האחרונים שמתי לב שהמוצרים מתקלקלים והמקרר - לא מקרר. הפריזר בסדר (בינתיים..)
לאה [email protected]
לאה
הם לא סתם נותנים רק שנה אחריות

[email protected]
roygo
היי יש לי מקרר שח גמסונג שעושה רעשים וכאשר פותחים דלת הם מופסקים.
לאחר שקראתי פה החלתתי לנסות ופתרתי את הבעיה. מצורף לינק לסרטון שאני עשיתי כאשר תיקנתי את המקרר שלי.

הרעשים הופסקו לגמרי!

http://youtu.be/nkhrbdty2_u
מקס
מצטרפת לנפגעי סמסונג.
ב2011 רכשנו מקרר מדגם rl67sbts. אותן בעיות עם הצטברות מים במגרות.
[email protected]
Beti
ברשותי מקרר סמסונג דומה לשלך.
קצת אחרי שנגמר האחריות, כבר שנתיים זה קורה אצלי שוב ושוב שהמקרר קופא ועושה רעש של ניסור המאוורר בקרח שהצטבר.
בפעם הראשונה קראתי לטכנאי שהחליט שהבעיה בכרטיס האלקטרוני. לקח על הביקור 200 ועל כרטיס חדש 800 ש"ח.
לאחר חודש זה חזר. הטכנאי חזר והסביר שיש סתימה בצינור שמוריד את המים המופשרים.
ניקה, אחרי חודש חזר.
עכשיו ברגעים אלה המאוורר שלי מרעיש. עוד כמה שעות הוא יפסיק להרעיש כמקודם, משום שהמאוורר ייתקע בקרח. ואז הוא יפסיק לקרר ושוב אצטרך להפשיר שוב ושוב.
זה מאד מאד מתסכל.
אשמח להצטרף אם מתארגן משהו כלשהוא בעניין.
[email protected]
גם הוריי נפגעו לאחרונה באותה המכה, נאלצתי להחליף הטרמוסטאט ( עלות שולית דל 60 שח, לא מומלץ לביצוע על ידי מי שלא מבין,

[email protected]
רמי חנן
שלום רב לכולם
גם אני רכשתי מקרר סמסונג לפני פחות משנתיים, ויש לי נזילה במגירות, והצטברות של מים מגירה השמאלית, פניתי למיני ליין הם מבקשים 250 שח, על בעיה שלדעתי תחזור על עצמה לפי כל התלונות, מוכנה להצטרף למחאה.
דליה
גם אנחנו בפראיירים של סמסונג.
התחלנו לעשות רעש בכל הערוצים האפשריים.
כדי לעשות מאבק חברתי כמו שצריך - מוזמנים לפעול גם:

שליחת מייל ל-ynet צרכנות
http://www.ynet.co.il/home/1,7340,l-1206,00.html

הגשת תלונה למועצה לצרכנות
http://www.consumers.org.il/category/complaint-form

הגשת תלונה למועצה לאמון הציבור
https://www.emun.org/ptrust/wc.dll?ptgrv~tlunawc

כתיבה בדף הפייסבוק של סמסונג ישראל
https://www.facebook.com/samsung.israel
רני
גם אני נתקלתי אתמול בבעיה.
הודות לשרשור כאן פתרתי את התקלה.
המקרר בן פחות משנתיים, וזו לא הפעם הראשונה שיש רעשים בלתי נסבלים מהמקרר- בפעם הקודמת היו רעשים בחלק האחורי התחתון של המקרר!
את הלקח שלי למדתי.
אופיר
אופיר
שלום לכולם,

גם לי יש את אותה הבעיה עם מקרר סמסונג, דגם rl67sb.
נקנה באוקטובר 2011, קרי, בן שנה ותשעה חודשים.
המקרר התחיל להרעיש, ולאחר קריאת כלל התשובות, הבנתי שגם אצלי קיימת בעיית הקרח.
הפשרתי עם מייבש שיער... אך נראה כי זהו פתרון זמני.
אשמח להצטרף להתארגנות: [email protected]
תודה רבה.
יוני
עדכון חשוב -
אחרי הרבה ויכוחים מול שירות הלקוחות של סמליין/מיניליין, שלא הסכים לקחת אחריות על התקלה, שיתפתי את התלונה שלי על דף הפייסבוק של סמסונג ישראל, ועוד באותו יום חזרו אלי, תיאמו לי טכנאי בכיר, שהגיע אלי הביתה ללא תשלום ותיקן את המקרר.

הטלפון של שירות הלקוחות בסמסונג ישראל - 08-9567500.

לשימושכם.
רני
היום 08/07/13 שלחתי פנייה למעוצה לצרכנות לגביי התקלה שהתעוררה אצלי גם כן אחרי שנה ו 10 חודשים שהמקרר ברשותי. ולאחר שקראתי את כל התגובות של כולם החלטתי לפני. אני מקווה שהם יוכלו לעזור לכולנו. תודה לכל מי שנתן את הטיפים על המייבש שיער אני מקווה שזה יעזור לי לחסוך את הכסף של הטכנאי.
נדב
גם לי יש מקרר סמסונג עם פריז תחתון היו רעשים בעבר אך הם נעלמו עם הזמן אך בתוך המקרר מתחת למגרה הפנימית מצטברים מים רבים ואחת לחודשיים אני מוציאה את המגרה וגורפת את המים בערך כמות שלרבע דלי וזה מעצבן אותי מאד אגב כל פתחי האוורור שבדופן הפנימית של המקרר סתומים בקרח ואני מניחה שזאת הבעייה
בעבר הזמנתי טכנאי והוא רצה סכום של למעלה מ -800 שח לתיקון ואמר שאולי התופעה תחזור על עצמה לכן ויתרתי על התיקון אשמח להצטרף לקבוצת מחאה 0542040734
אלה
שלום

אנו עם אותו מקרר ועם אותה תקלה

שהיה באחראיות באו פעמיים והחיפו פךסטיק וגומיה

עכשין שנגמרה האחראיות אומרים לי שחייבים להחליף את הדופן ועולה 800ש"ח

למה לא החליפו שהיתה אחראיות?

מריו
אין ברירה צריך לתבוע את החברה תביעה ייצוגית
אבי
שלום גם אני רכשתי מקרר סמסונג מקפיא תחתון וגם לי נוצרה הבעיה לאחר שנה וחצי התחילו רעשים מהמאוורר, הפשרתי אותו מספר פעמים ולאחר חודש הרעש חוזר גם אני מעוניין להצטרף לתביעה


קובי 050-5064909
קובי
אנחנו פצועים קשה מהמקרר של סמס ונהג בן פחות משנתיים הזמנו עשרות פעמים טכנאים ללא הועיל אפילו הוספנו עוד גוף חימום אך גם זה לא עזר. אנחנו איתכם במאבק!
שרון
אותה הבעיה מוכן להיצטרף לכל תביעה-מקרר סמסונג rf 26
רמי
שלום לכולם
יש לי מקרר מדגם rl62, יש הצטברות של מים במגירות ורעשים.
המקרר נקנה לפני שנה וחצי.
[email protected]
אדי
שלום,
גם לי יש את אותו הבעיה
יש הצטברות של מים במגירות ורעשים.
האם יש אפשרות שתדריכו אותי בבקשה מה לעשות?
זה לא יתכן שלאחר שנתיים אני צריכה להוציא כסף על תיקונים
עבור מקרר שעלה לא מאט כסף

[email protected]
תודה מראש
שרית
שרית
שלום,
יש לי מקרר מקפיא תחתון samsung rf29depn ‏806 ‏ליטר סמסונג בן שנה
בתחילת יולי הסתיימה האחריות, לפני שבועיים מתקן יצירת הקרח הפסיק לעבוד יש שם גוש גדול של קרח
הפשרתי את המקרר ושוב אחרי יום הצטבר גוש קרח
גם אצלי יש רעשים במקרר
אשמח להצטרף למחאה
המייל שלי
[email protected]
אתי
גם לי אותה בעיה יש לי את הדגם rl62sbpn רעשים שרק מחמירים אתמול בלילה פתחתי את המקרר והפשרתי את הקרח שהצטבר זה ממש חוצפה וביזיון לחברה בסדר גודל כזה ובעלת שם עולמי

מצטרף גם אני
המייל שלי [email protected]
0506332279 רותם
רותם
גם לי אותה בעיה יש לי מקרר דגם rl62sbpn נגמרה לי עכשיו האחריות והרעשים רק הולכים ןמתחזקים אתמול במשך שעתיים ייבשתי את המקרר עם מיבש שיער הרעשים הפסיקו אבל זה ביזיון

מעוניין גם אני להצטרף לתביעה
[email protected]
0506332279 רותם
רותם
גם לי יש את אותה הבעיה עם הרעשים. המקרר נקנה ב-נובמבר 2011.
אשמח להיצטרף לקבוצה ברכה מייל [email protected]
ברכה
גם לי אותה הבעיה של הרעשים, מקרר בן שנה ו5 חודשים.. לאחר שהגיע טכנאי שגם עשק במחיר וגם רק ביטל את הרעשים, כלומר המקרר לא קירר אחרי מה שהוא עשה עד שהוא חזר אלינו פעם שניה ותיקן זאת. המייל: [email protected]
חן פוליצקי
אותה בעייה. מקרר סמסונג בן 5 שנים. היו רעשים. מיני-ליין הגיעו, גבו 800 ש"ל (!) לא תיקנו, שוב באו, קשקשו שאין חלק. זיכו ב -400 ש"ח (לאחר שליחת מייל תקיף למנהל האגף) והבעייה נותרה בעינה. מצטבר קרח ע"ג המאוורר הפנימי של המקרר ויש להפשירו ידנית, אחרת המקרר מרעיש ולא מקרר. בקיצור, טכנאי חיצוני הסביר שזו תקלה ידועה, דרוש תיקון של הכרטיס הראשי שנמצא מעל המקרר. כמו-כן, מתברר שיש מספר טכנאים מומחים לסמסונג (שזה לבד מראה את גודל התופעה) וכן חלקם אף לא יוצאים מהעיר שלהם בעד שום הון, כי כפי שהנראה הם ברוכי עבודה!
טל
שלום,
גם אנחנו רכשנו לפני כשנה וחצי מקרר סמסונג,
הבעיות והתשלום לטכנאי החלו מבעיה בכרטיס ליצירת הקרח. לאחר ניתוק המנגנון הזה התחילו בעיות של הצטברות מים במגירות. האם הפשרה תעזור גם פה? מה עושים? איך נמנעים מלהיות פראיירים ולהמשיך לשלם כסף.
שגית [email protected]
שגית שי
ברשותי אותו המקרר של סמסונג עם אותה התקלה של קרח שנאגר בדופן החורית שגורם לרעשים והפסקת פעולת המקרר. אנו מצטרפים בכעס למתלוננים.
יורם
בדיוק שנה עברה והנה גם אנחנו נפלנו בפח. רכשנו ב - 12.8.12 מקרר מדגם rl67sb, לפני מס' ימים החל לעשות רעשים וכעת כבר לא מקרר. מיואשים, מרגישים מרומים!
יש התארגנות לתביעה? כמובן שנרצה להצטרף.
[email protected]
tali
לפי הכתבה בדה מרקר שפורסמה ביולי האחרון (7/2013) אמורים ליצור קשר יזום על הלקוחות... ציטוט: "מחברת סמליין המייבאת את מקררי סמסונג נמסר כי: "על פי בדיקה מעמיקה שבצענו מדובר בתקלה נקודתית במספר מקררים ולא בתופעה גורפת. חברת סמליין איננה מתפשרת על איכות מוצריה ועל השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו ולכן אנו יוצרים קשר בימים אלו עם כל הלקוחות שדיווחו על התקלה ודואגים לתקנה במהירות ולשביעות רצונם".

מצרפת קישור לכתבה:
http://www.themarker.com/consumer/1.2062719

הגיע אלינו טכנאי היום ותיקן את הבעיה (מקווה..) ללא עלות. הציעו לנו אחריות לשלוש שנים במחיר של 1,100 ש"ח. מאוד מתלבטת אם להסכים...
טלי
עוד לקוח סמסונג מרומה!
אותו סיפור בדיוק, בתוספת הצפת מים שהיתה כחודשיים לאחר קנייה.
[email protected]
רון
שלום לכולם
אני מנסיון רחב יודע שמוצרים מומלצים תמיד הם מוצרים תוצרת הארץ הן בקנייה והן בהחזקת המוצר, וכן חשוב לדעת שתמיד מוצר מכני עדיף על מוצר דיגיטלי. תקלות חוזרות ונשנות במקררים לא תוצרת הארץ, החלפת החלקים במקרר הרבה יותר יקרים בקיצור לא משתלם ולא כדאי.
אני חושב שכדאי תמיד להתייעץ עם בעל מקצוע ניטרלי לפני קניית מוצרי חשמל וגם עם מכרים ולשמוע דעות נוספות.
אני באופן אישי התייעצתי עם כמה אנשי מקצוע באתר שבו ניתן לקבל הצעות מחיר ויעוץ הכי טוב שאפשר ואני ממליץ על אתר זה מאוד.

הכסנו לקישור המצורף יום מקסים..
דודו
מצטרפת לנפגעי סמסונג.
ב2009 רכשנו מקרר מדגם rl67sbts. אותן בעיות עם הצטברות מים במגרות.
[email protected]
hf
14/10/13
המקרר שלנו בן 3 בערך. סמסונג הפוך שקט מנומס ומרטיב בלי הפסק. כמות המיים המצטברת לשבוע מגיעה ל3 ס"מ. פנייה לתיקון אצל טכנאים שונים לא סייעה כי אין להשיג את החלק ה"דפוק" דהיינו הלוח הפנימי בגב החלק העליון של המקרר. בסאגת הטכנאים שעברו בביתינו היה גם טכנאי "צדיק" שלקח מאיתנו זוג גימלאים מבוגרים 2100 שח תמורת החלפת הכרטיס החכם תוך שהוא מבטיח בשכנוע עמוק שזה מה שיפתור את המצב. מישהו יודע אם "אבאל"סוכני השרות של סמסונג מצליחים לתקן את התקלה? שרה
שרה
14.10.13

המשך:

שכחתי להוסיף שאני גם מצטרפת. המייל [email protected]
arv
כנ"ל גם אצלי. קנינו מקרר לפני חודשיים. התחילו מהתחלה רעשים חזקים ואחרי כמה ימים מקרר הפסיק לקרר. טכנאי סמיליין שהגיע אמר שחיישן טמפרטורה לא היה במקום, ועוד הוסיף שהוא מחליף לחיישן יותר טוב. דיברתי עם סמיליין ואמרתי להם שיש להם תקלה סדרתית והרבה אנשים נתקלו בה ושתחליפו למקרר חדש או שיתנו כתב התחייבות שתקלה זאת לא חוזרת.
לא זה ולא זה, ואפילו לא היו מוכנים לתת קבלה שהם עשו תיקון. מייל שלי[email protected]
רובשן
בס"ד
שלום!
המקרר שלנו בן שנתים וחודש.
כבר מעל חודשים עושה רעש.
לפי כשבוע הפשרנו והיה בסדר
השבוע שוב החלו הרשעים ופתאום נפסקו.
שמחנו, אך מהר מאד גילינו שהמאורר הפסיק לעבוד.
מצטרפים למחאה!
[email protected]
gi
שלום לכולם גם ברשותי מקרר סמסונג הפוך לפעמיים מרעיש ולרוב יש הצטברות מים במגירות
ומתחתן ופתחי האוורור סתומים מה שגורם לפעמיים לקלקול המוצרים מצטרף למחאה האמייל שלי [email protected]
אלי
שלום,
מקרר rl 67 בן חודשיים (!) עם אותה בעיה. שירות מזעזע של סמליין.
יותר מאשמח להצטרף לתביעה.
[email protected]
עודד
וגם אני קניתי מקרר בנובמבר 2010 עם אותן תקלות מאוורר מרעיש מים במגירת ירקות ומקרר לא מקרר.
אני מבקש להצטרף לתביעה היצוגית
[email protected]
מיכאל
קניתי מקרר חדש של סמסונג לפני חדשיים עם מקפיא תחתון
גם אצלי מרעיש מאד כאשר פותחים דלת עליונה מפסיק
מקרר חדש! כבר מרעיש
אילן - 0528904119
מייל [email protected]
אילן
שימו לב!
הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות זה לפנות ישירות סמסונג ישראל. עדיף כמה הודעות בפייס בוק.
דר׳ נ
טוב היום הגיע אלי טכנאי של סמסונג החליף את המאוורר עם כל הפנל מקווה שזה יפתור את הבעיה לכל המעוניין מספר הטלפון של שירות הלקוחות הוא 089567500 מקווה שזה יעזור לכולם
בכבוד רב אלי
אלי
שכחתי לציין התיקון הוא חינם על חשבון החברה ויש לציין את דגם המקרר בפניה אל שירות הלקוחות
אלי
שלום לכולם

גם לי יש מקרר סמסונג rl67sbsh וגם אני סובל מאותם רעשים, המקרר נקנה ב2011
לפני חצי הפסיק לקרר טכנאי פרטי החליף רגש הפשרה לקח 850 שקל
היום תא המזון הפסיק לקרר, נראה לי המאורר בתא ההקפאה הפסיק לעבוד.
הזמנתי טכנאי אם הבעייה תמשיך נפנה לשרות לקוחות.

תודה [email protected]
גדי
מצטרפת לרשימת "המקרר המרעיש".
מקרר rl67sbpn, נקנה ביולי 2012.
מרעיש מאוד, הרעש נפסק כאשר פותחים את דלת המקרר.
כשציינתי בפני הנציגה מסמליין שיש הרבה מתלוננים על המקרר הזה, ובדיוק על אותה בעיה, היא טענה בתוקף שאין כזה דבר "תקלה גורפת" במקררים...

אם מתארגנת תלונה, אשמח להצטרף.

דפנה
[email protected]
דפנה
גם לי יש את אותה בעיה, מקרר מדגם rl67, רעשים הולכים ומתגברים המפסיקים רק עם פתיחת הדלת.
אשמח להצטרף להתארגנות כלשהי.

[email protected]
יעקב
גם לי יש תקלה של קרח שפוגע במאוורר...
בקיצור תסיקו מסקנות
אני
נפגעית סמסונג
בן כמעט שנתיים מקפיא תחתון

הצטברות מים במגירה השמאלית של הירקות

ורעש במקרר
[email protected]

ronit
שלום לכולם,
לפני כשלוש שנים רכשתי את מקרר הנ"ל (דגם rl67sbts)
ולפני כשנה החלו רעשים לא רגילים שנפסקים רק כאשר
פותחים את הדלת המקרר או כאשר מוצאים את כבל החשמל
למספר שעות.
פניתי לחברת סמסונג ואני ממתינה להגעת הטכנאי (ללא עלות),
אני לא מבינה למה החברה אינה לוקחת אחריות על תקלה רוחבית
שעשרות לקוחות מעורבים בה.
אשמח להתאגד ולפעול בנושא.
ליטל כהן,
[email protected]
ליטל כהן
נפגעת נוספת לרשימה! מישהו הצליח לקבל מקרר חדש במקום המרעיש?
[email protected]
מיכל ניסים
מקרר שנקנה לפני חודשיים (!)
עם אותו סיפור
מה עושים?
יש תביעה?
אלה
מצטרפת לטענות. בדיוק אותן תופעות למקרר בן שנתיים בלבד!
[email protected]
אריאלה
דבריכם נכונים (רעשים שפותחים את הדלת), אמור להגיע אלי טכנאי ביום ב' הקרוב ולקחת 250 שח על הביקור, האם יש דבר כזה אחראיות נוספת ללא תשלום לאחר שנה?
[email protected] אסף
אסף
שלום לרעי המרומים (בצדק)!
גם לי, לצערי יש מקרר סמסונג sbs דגם sr-s24.
גם אצלנו, תכלית חיינו זה לקום בבוקר ולוודא שאין ירידה ברמת הקור במקרר או שאבדנו את תכולת המזון במקרר.
לחברה אין חלקים לתיקון המקרר, עפ"י הצהררת החברה והפכתי לטכנאי בכיר שמחליף את החלקים בעצמי.
יש חברה בשם "מיטל" שאצלם השגתי חיישן הפשרה שגם החלפתו פעמיים לא עזר. מהחברה שנותנת שרות בשם אלקטרוניקה פרו נאמר שכנראה הבעיה בכרטיס הפיקוד האלקטרוני של המקרר שלא מכניס את המקרר להפשרה ולכן יש הצטברות קרח עד למצב שמאוורר נתקע ומתחיל להרעיש.
ברור שאין להם את הכרטיס במלאי כי החברה לא מחויבת להחזיק חלקים מעבר ל 7 שנים ובנוסף עשקו אותי ב 250 שקל לפני שמגיע טכנאי שלא יכול לספק חלקים!
השגתי כרטיס פיקוד מחברת "מיטל" ב 550 שקל והחלפתי אותו. נמצא על גג המקרר.
בהחילו וכחימושם אני עוקב שבועיים על קצב הצטברות הקרח ולצערי יש קרח רב שמחייב אותי להפשיר את המקרר ולחזור לשגרה המטופשת של מקרר כל שבועיים.
מסקנה
תביעה ייצוגית/פניה לכלבו טק/רשות להגנת הצרכן בקיצור להפיץ בכל הכח את ההונאה של ציבור רוכשי מקררי סמסונג בארץ. אני לא יודע מה המצב במקררים מפירמות מקבילות אבל צריך להיות ממוקדים ביצרן שלנו.
אין ספק שאני עם חברת מיני ליין יבואנית מקררי סמסונג סיימתי ולא המליץ לאף אחד מקרובי.
אשמח להצטרף לפורום מייצג
בברכה
אלי שרוני
מייל: [email protected]
054-9864694
אלי שרוני
גם אני מצטרף לתביעה אם תהיה

[email protected]
0774044009
אילן
עוד לקוח מרוצה...
המקרר ברשותי שנתיים, לפני חצי שנה השמיע רעש של טרקטור בבית עד כדי כך ששמועים אותו מחדרי השינה, המלצה של טכנאי ותיק - הפתרון היחיד לנתק אותו ל24 שעות. עשינו זאת לאחר שיצאנו לנופש של מספר ימים וכמובן האוכל נזרק, המקרר עבד בשקט מופתי חצי שנה ועכשיו שוב חזר להרעיש בטירוף, המצב בלתי נסבל.
מצטרף למאבק!
אורן 050-6275798
oren
פניתי לסמסונג בנוגע לבעיית הרעש שהחלה שנתיים ממועד הרכישהף הם לא לוקחים אחריות על הדגם של rl66
לטענתם הם לא ייבאו אותו (המקרר נרכש ב"אבי סופר") ואני לתומי חשבתי שקניתי סמסונג שקניתי מותג עם סוג של "אבא" אולי כדאי לקנות משהו סיני וזול. בכל אופן מכיוון שברשימת התלונות נראה שאורך החיים של סמסונג הוא קצר, אשמח להצטרף לתביעה קולקטיבית
[email protected]
ronit
גם אצלי המקרר הפך לטרקטור.
מצטרף!
0527703338
[email protected]
אבירם
גם אנחנו רכשנו לפני כמה שנים מקרר סמסונג עם קיוסק מדגם rs24fams.
המקרר מרעיש ללא הפסקה ולאחרונה גם הצטברות חיצונית של קרח במקרר עצמו מה שהקפיא את הירקות

מצטרף לעצומה הקולקטיבית
טל: 050-7383702
מייל: [email protected]
בני
גם אני סובלת מהרעשים של המקרר שנפסקים עם פתיחת הדלת. הזמנתי טכנאי ומכל התכתובת כאן, אני מבינה שאפשר ולו זמנית לפתור את הבעיה לבד. כל הכבוד על השיתוף במידע.
אשמח להצטרף לאלה שמוחים נגד יצרני ונותני השירות של סמסונג! אני גם הוכלת לבטל את בוא הטכנאי ואנסה להתגבר על התקלה לפי ההדרכה שקבלתי כאן.
איילת
גם לי יש את אותה בעיה רעשים איומים שמופסקים עי פתיחת מקרר בעבר יבשתי עם פן היה שקט שבועיים ושוב הוא התחיל כמו טרקטור. גם אני בתוך הסיפור המאכזב
גלית
גם אנחנו זכינו לחוויה ואצלנו המקרר בן פחות מחודשיים וכבר מרעיש כמו טרקטור
אני הולך לנסות להחזיר אותו ובנתיים אשמח להצטרף לכל דבר שקורא בנדון
יניב [email protected]
יניב
חייבים לעשות משהו נגד הזלזול המוחלט הזה של סמסונג בלקוחות שלה.
מוזמנים להכנס לקישור ולשמוע מקרר חדש (בן חודש וחצי) של סמסונג.
http://www.youtube.com/watch?v=l5zreze930a
לא להאמין שהכנסתי טרקטור הביתה בלי לדעת, מוזמנים לעלות קישורים לסרטונים שלכם צריכים לאסוף מסה קריטית ולהוציא את החברה מהאדישות שלה ללקוחות.
יניב
גם אצלנו אחרי שנה אחת וכמעט חודש אותה תופעה.
כנראה שעם הזמן למדו משהו, טכנאי מגיע ללא חיוב.

בעקבות הקריאה החלטתי לנתק את המקרר מהחשמל ונקרה מה קורה.

בכל מקרה, לא נראה לי סביר (כמו לרבים וטובים לפני) שבמקרר שהנו מכשיר חשמל משמעותי תקרה תקלה בדיוק בסמוך לתום האחריות.
לא נראה לי סביר שמקרר שעלותו אלפי שקלים יקבל אחריות לשנה בדיוק כמו למכשיר שעלות כ 200 שקלים.

גם אני אשקול הצטרפות לתביעה ייצוגית או כל טיפול משפטי/רגולטורי אחר.
מוטי ענתבי
שלום לכולם
קוראים לי רודי וגם לי יש את אותה הבעיה כבר שנתיים
מצטרף לכל צעד תביעתי שיהיה.

[email protected]
רודי
מוטי ענתבי אני לא הבנתי..
ניקו לך את הקרח ופתרו לך את הבעיה ולא לקחו תשלום?
אני
גם אני מצטרף, אותה בעיה בדיוק, אותו מקרר, התחיל בדיוק שנה וחודשיים לאחר הקנייה
[email protected]
בועז
אותה בעיה
[email protected]
איליה
אותה בעיה האם יש פיתרון קבע
יוסי
סיוט של מקרר!
רעשים חזקים, לא מקרר, כמויות של מים במגירות הירקות.
ניסיתי כל מה שנכתב כאן. מפשירה פעם בשבוע למשך הלילה ושום דבר לא עוזר.
מצטרפת לכל תלונה שהיא.
[email protected]
0545877600
אסתי אוחנה
התקלה עם הצטברות של קרח בחלק האחורי של המקרר, שפוגע במאוורר ויוצר את הרעש הוא לא דבר חדש.
יש לנו מקרר sbs שרכשנו אותו עוד ב2003 והתחיל לעשות את הרעשים האלו כמה שנים אחרי הרכישה אז זה לא דבר חדש ובטוח לא תקלה נקודתית כמו שהם אומרים.
בפעם הראשונה הזמנו טכנאי שפשוט ניקה את הקרח עם מייבש שיער, חשבנו שזה יפתור את הבעייה אבל נוחכנו לדעת שזה חוזר ובתדירות יותר גבוהה, מאז אני פותח באופן עצמאי לנקות כל פעם שהמאוור מתחיל להרעיש כי פתרון קבוע לבעייה לא קיים.
מצתרף לכול דרך שתביא לפתרון הבעייה אחת ולתמיד.
[email protected]
שניר
גם לי מקרר סמסונג פעם ראשונה קרתה התקלה עוד בתקופת האחריות בא טכנאי וביצע את רגיל המים החמים, עכשיו המקרר התחיל להרעיש שוב.
רציתי לדעת אם קרה משהו עם ההתארגנות? ואיך אשר להצטרף?
אולה
גם לי יש מקרר samsung rl67 שנרכש לפני שנתיים וחצי, קצת אחרי תום האחריות של השנה החלו הצפות של מים במגירה השמאלית ובכל התחתית של המקרר (המגירות של הירקות והפירות ממש 'שטות')
כמובן שבשירות לקוחות לא שמעו לעולם על הבעיה ואני היחיד שיש לו אותה...
שמח להצטרף לכל תביעה ייצוגית בנושא.
[email protected]
yoav
גם לי יש מקרר סמסונג עם מקפיא למטה. אחרי שנה וחצי התחילו רעשים חזקים. [email protected]
omri
גם נפגע סמס ונהג rl67
[email protected]
רן
גם אני נפגש מקרר סמסונג מאותן תקלות...
במידה ומתארגנת קבוצה אשמח להצטרף.. אם מישהו מצא פתרון כלשהו לבעיה שיודיע..
תודה, זוהר
[email protected]
זוהר
שלום לכולם
מצאתי פתרון לבעיה ע"י טכנאי בשם יגאל, הגיע ופתר את הבעיה במהרה.
אני ממליץ ליצור קשר (אזור המרכז) יגאל 052-8580779

זוהר
זוהר
גם אני מניפגעי rl67 סמסונג אותה תקלה מים במגירות רעש בעבר וקרח בפנים מקרר שלא מקרר כמו שצריך ואוכל שמתקלקל מהר
ג ק
אותה בעיה. מקרר נרכש לפני כשנתיים. עושה רעש חזק. מפסיק כשפותחים את הדלת. ניסתי להפשיר לא עזר. המקרר כעת מלא לקראת פסח. לא מוצאת פתרון. כמובן שמצטרפת.
[email protected]
נייד 0545604459
תמר
תמר
היי גם רכשתי מקרר סמסונג לפני שנתיים, לפני שבועים התחיל הרעש נסיתי להפשיר אותו כמה שעות זה עזר אבל אחרי 3 ימים רעש חזר

אולי נצליח לגרום לריקול מסמסונג
מייל שלי: [email protected]
קוסטיה
גם אנחנו מנפגעי סמסונג. הרעשים התחילו לפני שבועיים. כיבינו את הטרקטור למשך לילה. חזר לעבוד כרגיל.. ואז היום חזר אלינו הטרקטורון
ביזיון
כמובן שמצטרפים [email protected] עלא
עלא
גם אנחנו נפגעי המקרר (מקפיא תחתון דגם rl ) המקרר בן פחות משנתיים.
הרעיש כמו טרקטור תקופה והפסיק.
כיום לא מקרר כמו שצריך
האוכל מתקלקל ונזרק
המגרות מתמלאות נוזלים כל יומיים חייבת לאסוף ולסחוט וחצי מהירקות מעלים עובש.
סיוט.
שני טכנאים הגונים שצלצלתי אליהם הציעו להפשיר ל48 שעות
מחר אחבר אותו אחרי הפשרה (וזריקת אוכל רב).
לצערי מדבריכם מבינה שאם ישתפר זה יהיה לזמן קצר.
מרגישה מרומה ואשמח להצטרף לתביעה קבוצתית/פניה לתקשורת
[email protected]
אילנה
גם אנחנו נפגעי המקרר (מקפיא תחתון דגם rl ) המקרר בן פחות משנתיים.
כעת הוא לא מקרר כמו שצריך והרבה אוכל מתקלקל ונזרק. גם אצלנו המגרות מתמלאות נוזלים והירקות מעלים עובש.
לצערי רואה שהצטרפתי לסטטיסטיקה של נפגעי סמסונג ועוד בכפליים, כי אני בעלת שתי מקררים. אני מרגישה מנוצלת ואשמח להצטרף לתביעה קבוצתית/פניה לתקשורת
חדוה 0584437733 [email protected]
חדוה
היי חברים, לאחר הזמנה של מקרר מבית samsung ברשת א. ל. מ בשווי 7200 ש׳׳ח
אני בא להשוויץ ולהראות לאימי את המקרר שהזמנתי פותח את אתרי האינטרנט מראה לה שמצאתי מקרר שמתאים בדיוק לנישה שלנו ברוחב 80 ס׳מ ותכולה של 550 ליטר נטו מדובר על דגם rf220 ברוחב 76 ס׳מ. לאחר כמה דק׳ אני שם לב לפוסט הזה ופשוט לט מאמין שחברה בסדר גודל של סמסונג המקררים שלה הם מקררים שנמכרים עם בעיית רעש כתוצאה מהיווצרות קרח במערכת הקירור. נכנסתי לראות אולי זה רק דגם אחד של סמסונג או 2 אך להפתעתי אני מגלה ברשת תופעה של מקררי סמסונג בארץ ובעולם שיש להם בעייה ידוע.
יום למחרת ההזמנה ניגשתי לאלמ לבטל את העסקה אפילו לא עבר 24 שעות המוכר שם היה מוכן לעשות הכול ולמכור אפילו את אמא שלו ולהישבע שהמקרר שהוא מכר לי אין את הבעיה הזו והוא לא מכיר את התופעה כמובן עשה את העבודה שלו ואז פתאום בא משהו מבוגר ומתלונן על מקרר סמסונג שמרעיש שקנה ביותר מ12000 שקל. מייד אמרתי לו תבטל וזהו המוכר עוד מנסה לשכנע אותי שזה אחוז קטן ומראה לי על הדרך עמה הזמינו את המקררים של סמסונג ושאני עושה טעות שאני מבטל בקיצור ולעניין לא היה מוכן לבטל. לבסוף שבא לבטל הוא אומר לי בסדר אבל עליך לשלם דמי ביטול אפילו שלא עבר 24 שעות ודמי הביטול הוא 100 שקל.
דבר ראשון אני רוצה להודות לכל מי שרשם כאן והציף את הבעיה לרשת בזכותכם נשרפתי ב100 שקל ולא ב-7200שקל טז תודה!
דבר שני האם יש חוק שאומר שעד 24 שעות אין דמי ביטול
תודה
זיו
גם לי אותה בעייה. אותו מקרר שמרעיש. לאחר הפשרה הרעשים הפסיקו אבל התחילו להצטבר מים במגירה השמאלית.
ירון
גם אני באותה הסירה. המייל שלי: [email protected] אשמח להצטרף לכל דבר.
התקשרתי לשרות לקוחות שלהם כפי שצוין כאן בשתי תגובות ולא הצלחתי להביא טכנאי בחינם... לא הזמנתי טכנאי בתשלום כי אני לא רוצה לקחת את הסיכון שזה לא יעזור (כמו שכולם כאן כתבו). מחפשת פתרון אמיתי...
יוליה
מקרר בן פחות משנה וחצי rl62sbpn מקפיא תחתון, אותה בעיה, הרעש מפסיק כשפותחים את הדלת.
מצטרף: [email protected]
קובי
גם אני באותה הבעיה יש תביעה מה קורה עם כל העניין אשמח לתשובות 0506614632
איציק
היי שלום לכולם. גם אני נפגעתי מהתקלה הנ"ל של הצטברות קרח במאורר ורעשים חזקים. לטענת הטכנאי שהגיע ( בחינם במסגרת האחריות ) הנ"ל קורה בגלל סתימה בצינור הניקוז שמנקז את המים ממערכת הקירור. המים מצטברים ועולים חזרה לאיזור המאוורר, קופאים שם ומתחיל להצטבר קרח סביב המאוורר עד לעצירתו והפסקת פעולתו. כמובן שהנ"ל גורר עליה בטמפרטורה של תא הקירור וקלקול של כל המוצרים שבתוכו.
להערכתי טיפול נקודתי בהפשרת הקרח עם פן לא תפתור את הבעיה לצמיתות והיא תחזור, מתי שהוא ויש לטפל גם בצינור הניקוז.
קובי
קניתי מקרר סמסונג אם בר מים לפני כ3 שנים לפני שנה כתמי חלודה בדלת המיני בר
וזה הולך וגודל אני חסר אונים שפניתי אליהם טענו שהשתמשתי במקרר באופן לא סביר
תשובה מגוחכת במקום להחליף דלת שיש בה פגם בייצור
יוסי
אשמח להצטרף לתביעה מולם. לי החליפו תעלת אוורור ועלה לי 650 שקלים.
המעיל שלי [email protected]
kfir
גם אני רכשתי מקרר סמסונג 595l הפוך 30.3.2012 בימים האחרונים המקרר התחיל להשמיע רעשים של טרקטור כנראה זה אותה בעיה של רוב האנשים בפורום הזה אשמח לדעת אם יש התארגנות לתביעה נגד סמסונג 0507687171 [email protected]
משה
גם אנחנו עכשיו עם מקרר מהדגם הנוראי בן שנה וחצי שמרעיש כמו טרקטור. ננסה להפשיר ולראות מה קורה.
אם יש התאגדות (צרכנית/משפטית) אנא עדכנו: [email protected]
נילי
יש בגוגל מידע על פתרון בעיות במקרר.
לגבי רעש, יתכן שאיזון הדלת יפתור - ענין של ברגים
לגבי רעש מאוורר וקרח - אמרו שהפשרה פתרה? לכן הבעיה היא אי הפשרה!. וזה קורה אם משהו במערכת החימום ( הדה פרוסט) לא תקין. ( אין דה פרוסט = יש הרבה קרח = אין קרור. המקרר מוציא חום אקטיבית בשונה מקרח שהוא פסיבי וגם חם יותר)
אני צריך מקרר, ומפחד לקנות עם הרמאויות שיש היום
אילן
שלום רב,
חשבתי לקנות מקרר סמסונג דגם 29 dean rf
להבנתי: אם קניתי בכיתי?!
נחום
שלום לכולם
גם אנחנו מנפגעי סמסונג. ברשותנו מקרר סמסונג דגם rl67sbs שכמובן איך שנגמרה תקופת האחריות החל להשמיע קולות של טרקטור.
ניסינו להפשיר את פתחי האוורור כפי שהומלץ בתגובות קודמות אך הרעש ממשיך לחזור.
אם קיימת כוונה להתאגד לתביעה ייצוגית/ פנייה צרכנית אנו נשמח חקחת בה חלק.

רעות ויוגב
[email protected]
רעות
יש לי מקרר סמסונג עם קיוסק ומקפיא למטה. אחרי שנה וחצי התחילו רעשים חזקים. המקרר ברשותי שנתיים, לפני חצי שנה השמיע רעש של טרקטור בבית עד כדי כך ששמועים אותו מחדרי השינה, המלצה של טכנאי ותיק - הפתרון היחיד לנתק אותו ל24 שעות. עשינו זאת לאחר שיצאנו לנופש של מספר ימים וכמובן האוכל נזרק, המקרר עבד בשקט מופתי חצי שנה ועכשיו שוב חזר להרעיש בטירוף, המצב בלתי נסבל. אני מרגיש שנוצרה כאן שיטת מצליח" מעל 40 אנשים יש את אותה תקלה והחברה מודעת לבעיה הזו כבר המון זמן ולא מתריעה על כך. מה שלא לא ברור לי איך עד עכשיו לא עשו ריקול לדגם או עדכנו את הלקוחות".? אשמח לתגובה ולפיתרון הבעיה!
מור
אחרי פחות משנה, גם אצלי המקרר סמסונג מדגם rl67xxx התחיל להרעיש בצורה מוגזמת
פתיחת דלתת המקרר מפסיקה את המאוורר שלו. ולאחר הסגירה הרעש מתחיל שוב
אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית
המייל שלי:
איתן
[email protected]
איתן
שלום רב,
אני מבין שאין התארגנות של ממש נגד סמסונג, למרות ההצהרות, אז לפחות אשפוך את הלב...
סמסונג שלי בן שנה ו-10 חודשים. לפני חצי שנה התחילו רעשים, המקרר הפסיק לקרר את תא המזון.
הטכנאי שהגיע פירק המיס את הקרח והציע להפשיר מקרר ללילה.
עד עכשיו זה עבד, אבל לאחרונה התחילו להצטבר לי מים מתחת למגירות של הירוקות.
אשמח לעצה מה לעשות ואם המחאה עדיין רלוונטית אשמח להצטרף
[email protected]
לאוניד
לאוניד
ברשותי גם כן מקרר סמסונג עם אותה בעיה.
עלינו להתאגד ולפנות לאגודה למען הצרכן ולהגיש תלונה קולקטיבית.
והאגודה תנחה אותנו לקבלת הפתרון.

[email protected] יפית.
יפית
אותה בעיה
יש לי מקרר כשנתיים
כבר בשנה הראשונה הופיעו הבעיות הידועות. החברה מרחה אותי
ועיכבה את הסיפור עד שנגמרה האחריות

מעוניין להצטרף לתביעה

[email protected]
רונן
כנ"ל. מעוניין להצטרף להתארגנות.
מקרר בן שנתיים שהתחיל להרעיש.

דגם סמסונג rl67sbpn\

חזי
חזי
שמתם לב כולם מדברים פה על התארגנות פניה ואף אחד לא עושה כלום
אני מוכן להרים את הכפפה יש לי עו"ד שמוכן לטפל בבעיה ואפילו לתבוע תביעה את מיני-ליין תביעה ייצוגית אני צריך לפחות כ-30 אנשים עם הבעיה הנ"ל שכל חודש מפרקים את מערכת ההפשרה כדי לחלץ את המאוורר מהקרח המצטבר.

גם אני הזמנתי טכנאי אבל לא שילמתי להם...

צרו איתי קשר בטלפון 050-7540640 אם אני לא עונה שילחו לי sms אני מבטיח לטפל בעיניין.

בני כלילי

לא אוותר להם הבטחה נקבל או מקרר אחר או כסף או טיפול אמיתי בבעיה זו
אגב העו"ד יעבוד בחינם עד להשגת התוצאה ובסופה יזכה לקבל את דמי הטיפול שלו.

בני כלילי
מעוניין לדעת אם מתקדם משהו לגבי מקרר הסמסונג גם אני בבעיה.
אא
אחרי שהזמנתי טכנאי במרץ והיה לי שקט עד הימים האחרונים שוב התחיל הרעש..
הפעם החלטתי לנסות לפתור את הבעיה לבד ולמזלי הצלחתי וזה די פשוט...
2 הבעיות העיקריות שהמאורר מרעיש ומפסיק כאשר פותחים את הדלת או מים במגירות נובעות מזה שיש המון קרח שגם הפשרה של יומיים לא עוזרת לכן צריך לעשות את הפעולות הבאות בזהירות רבה ע"מ לא לתלוש חוטים או לשבור את הקלקר:
להוציא מהחשמל ולפרק את הדפים במקרר, מולנו נמצא הגוף פלסטיק עם העיגול הזה למעלה
יש 2 ברגים בכל צד ובורג נוסף שמתחבא מאחורי פלסטיק מרובע באמצע, אז לפרק את הפלסטיק ולהוציא את הבורג.
לאורך כל הגוף הזה יש קליפסים כאלו שתופסים אותו אז לפרק בזהירות רבה, עקרונית עכשיו הגוף הזה מפורק אבל מה שתופס אותו זה הקרח ו 2 חוטי חשמל שנמצאים בצד שמאל למעלה (תראו אותם אחרי שתפרקו את הגוף סופית)
אם הצלחתם להסיר את הגוף הזה אחרי משחק קצת ימינה ושמאל ומשיכה קלה כלפי מטה הרווחתם אם לא תדחפו פן בחלק התחתון ותתחילו להפשיר ואז זה ישתחרר.
אחרי שזה ישתחרר אתם תראו המון קרח על המאורר בגלל זה הוא מרעיש ומקום נוסף שתראו קרח זה על הרדיאטור הזה שיש שם, בתחתית שלו יש חור קטן שמנקז עודפי מים אם הוא סתום זה אומר שהמים לא יורדים לניקוז אלא למגירות שלכם.. תשפכו מים חמים בזהירות איפה שצריך ע"מ להמיס את הקרח, סיימתם להפשיר תנגבו איפה שיש קצת חוטי חשמל ותחזירו למקום את הגוף, את הקליפסים למקום ואז את הברגים, זה נשמע ארוך אך זה לקח לי 15 דקות כל הסיפור, ושוב לעשות הכל בעדינות בכדי לא לשבור או לתלוש שום דבר.. בהצלחה

אני לא טכנאי מקררים רק ממליץ אז על אחריותכם...

מי שרוצה לקבל הסבר בטלפון ולנסות לחסוך כמה מאות שקלים על טכנאי מוזמן לפנות אליי במייל
[email protected]
זוהר
זוהר שלום ותודה רבה על הרצון הטוב לעזור אבל כל מה שעשית מאוד זמני לא הגיוני לבצע פעולה כל מספר חודשים יש תקלה במוצר והחברה חייבת לקחת אחריות ולטפל בכל הלקוחות שרכשו את המוצר שלהם.
אא
אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית
[email protected]
guy alush
אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית המייל שלי -
[email protected]
נפגעת מקרר סמסונג
שלום לכולם

מה שתואר כפיתרון מחזיק בדיוק חודשיים אני כל חודשיים מבצע את הפעולה לדעתי צריך לתבוע את החברה הרי לא יתכן שכולנו סובלים מהבעייה הזו ואנו אשמים

אשמח להצטרף לתביעה [email protected]
צפניה דוד
שלום, גם אצלי יש בעיה של מים במגירות. אשמח להצטרף לתביעה היצוגית. אביחי.
[email protected]
אביחי
היום גם אני הצטרפתי לנפגעי מקרר סמסונג.. האם מישהו עשה משהו בנדון?
אצלי מופיעים מים במגירה של הירקות מה המלצתכם?
[email protected]
יונתן
אשמח גם להצטרף לתביעה
[email protected].
המקרר מקפיא את האוכל גם כאשר הוא נמצא בטמפרטורה גבוהה מקירור.
ישי
היי
גם ברשותי מקרר rl62sbsw עם אותה בעיה שחוזרת.
אם יש מישהו שהצליח לקבל פתרון קבוע מסמסונג או סמליין אשמח לדעת.
כי עד עכשין חוץ מלהפשיר מקרר לפני הגעת טכנאי לא קיבלתי מהם שום תשובה.
[email protected]
מיכאל
הי,

ברשותי מקרר samsung דגם: rf26dapn. גם לי יש בעיות של הצטברות מים בכמות בלתי נתפסת מתחת למגירה הרוחבית של מוצרי החשמל. כל פתחי האוורור חסומים ע"י קרח. הפשרה של המקרר למשך כמה ימים לא פותרת את הבעייה. אשמח להצטרף לתביעה ייצוגית.

כתובת מייל: [email protected]

משה
המגירה הרוחבית של מוצרי החלב
משה
גם לי יש מקרר סמסונג rf26dash שנוזלים ממנו מים מתחת למגירת החלב ומגיעים לכדי שלוליות על הרצפה. [email protected]
איילת
שלום.
הבעיה במקררים היא שהטרמיסטור דיגיטלי של ההפשרה של סוללת הקירור נפגע וצריך להחליף ואז לכוון שוב את הטמפרטורות של תא הקרור והמקפיא.
הצטרפו לקבוצה לאיתור תקלות
https://www.facebook.com/groups/854835381272980/?ref=ts&fref=ts
אוכל להפנות ולהנחות. עזרה אמיתית.
חנוך
קבוצה לעזרה יעוץ כללי בחינם. יעוץ פרטני בסכום סמלי. www.facebook.com/groups/mekarerim