2 תשובות
כלל האצבע הוא לשמור את המסמכים למשך הזמן הראוי בהתאם להקיף הנזק שייגרם לך בהעדרם.

לכן מסמכים רגילים למשך 7 שנים (תקופת ההתיישנות).

מסמכים של תשלומים לרשויות מקומיות לפחות 10 שנים, כי להם יש טריקים של גביה שלא דרך בית משפט.

חשבונות בנקים - 20 שנה לפחות, כי שם יש תעוד חשוב על הפעילות, במיוחד במקרה של תביעות נוכלים.

מסמכי בעלות דירה ונלווים לרכישה- כל החיים
בדיוק ראיתי תכנית על כך לקראת פסח. ש לי ערמות של קלסרים ששוכבים אצלי כבר שנים ומעולם לא עשיתי בהם שימוש. מסתבר שיש המון מסמכים שאין צורך לשמור, כמו למשל משכורות, אך חשוב לברר מה כן כדאי לשמור כי לרוב יש לזה ערך רב מאוד עם חלוף השנים.
באותו הנושא: