4 תשובות
זה לא כזה פשוט בשבילהם, אומרים שזו עבודה של שנים וצריך גם המון משאבים.
המטרה היא לא להיות במלחמה תמידית אז כוחות ישראל יוצאים מעזה אבל אני בטוחה שייעקבו אחרי המצב גם אחרי שייגמר המבצע. בינתיים זה חד צדדי כי הם אומרים שהם ימשיכו להילחם עד שהם יקבלו את מה שהם רוצים
אז מה הם עדיין יכולים לחפור מה זה יעזור לנו אם נפוצץ? צריך להרוג את כל בכירי חמאס
לא הסתיים עדיין, אין הפסקת אש רשמית ועדיין שולחים טילים, אבל חלק מהכוחות שלנו יוצאים מעזה כי טיפלו בכל המנהרות ומצאנו מנהרה משמעותית וזו הייתה המטרה שלנו העיקרית שלנו
לא ידוע, הכל מלמעלה.