14 תשובות
לא, זה הבדל גדול מידי
זה ההפרש גילאים של ההורים שלי
ממש לא
תאמת שאני חושבת שלא:/
לדעתי זה בסדר.
לא, הוא כבר גבר שיש לו שאיפות בחיים ויש לו עבודה ואולי ירצה לההתחתן בקרוב, והיא רק סיימה ללמוד, לא יודעת עוד כלום מהחיים..
אנונימית
אם זה היה קורה לי אז הייתי נפרדת ממנו אבל אם זה מה שהיא רוצה אז שהיא לה בכיף...
האהבה היא זו שקובעת בתכלס. אם הם אוהבים- אין בעיה אבא שלי גדול מאמא שלי ב6 שנים
בכלל לא. אבל אם היא מאוהבת אז אין מה לעשות
אני חושב שזה בסדר
חחח אני תמיד קוראת לאבא שלי מדי פעם יפדופיל.. אבא שלי היה המורה של אמא שלי למתמטיקה והיא הייתה אז בת 18, הוא היה משהו בסביבות סוף ה20.. ועד עכשיו הם ביחד.. אם אתם אוהבים אחד את השניה, לכו על זה ותמשיכי את הקשר שלך איתו.. גיל לא קובע..
אנונימית
אני חושבת שזה בסדר. גם מבחינה חוקית
כן שניהם צעירים והיא כבר בגיל חוקי. כל עוד טוב להם אחד עם השני זה לא צריך להפריע..
באותו הנושא: