42 תשובות
לי לא אכפת. אני מעדיף חלק כי יותר נעים להעביר את היד וללטף, אבל אם השיער שלך מתולתל וגם נעים ורך אז אין בעיה (:
אנונימי
מה הבעיה? זה אחד היפים
מתולתל זה הכי אחי
כן אפילו מעדיף זה מושך ולמי שאני דלוק עליה יש שיער מתולתל
ממש לא.
העיקר שיהיה יפה ונעים לא כל כך משנה איזה סוג הוא...
מתולתל אני לא אוהב...
אנונימי
אני לא פוסל לפי שיער.. אבל זה מוריד קצת עם מישהי יפה אבל מתולתלת
אנונימי
אם את לא היפה של הכיתה אבל נעים להעביר איתך את הזמן,
אני אוהב אותה.
אם היא לא יפה ולא מכוערת, אסתכל על האופי.
וכמו שתיארת את עצמך, אי אפשר לומר שלא נאהב את השיער שלך.
ואני רוצה שוב פעם בחיים לומר, עד כמה מטומטמת השאלה של הבנות " מה יותר יפה הנעליים הורודות עם הברבי או הורוד כהה עם דובי".
אני כן
מתולתלוך מוריד לי מאוד..
אנונימי
זה דווקא נורא חמוד, בנות עם שיער כזה, עם איך שאת כותבת את השאלה, בטח יש לך אופי מהמם. בטח הרבה דלוקים עליך
אנונימי
לא רוצה לעליב... אבל אני לא מת על מתולתל. רק חלק
אבל שיער זה לא הכל
אנונימי
חח צודק.. מתולתל זה לא נעים.
אנונימי
רוב הבנים פה ממש מזעזעים אותי. עצוב. לי יש שיער דומה לשלך רק קצת יותר בהיר ודק מאוד.
חח שתזעזעי. זו האמת שיער מתולתל מוריד מאוד!
חח אחי אתה צודק בלונדניות/שטניות הכי יפות
אנונימי
איזה מסכנות למי שיש שיער מתולתל.

והבנים שפה הגיבו. תגיבו בצורה יפה ואל תעליבו את מי שמתולתלת אני אישית בלונדינית עם שיער חלק. ואני דווקא חושבת ששיער גלי ומתולתל דווקא יפה אבל לא יותר מדי..
וזה לא אומר כלום. לא כל מי שמתולתלת מכוערת ולא כל מי שבלונדינית יפה אז די כבר.
שואל השאלה:
לאלה שאמרו שזה מוריד להם
זה קצת פוגע לשמוע בתור בת אדם שמאוד אוהבת את השיער שלה כי בעייני ובעייני כולם יש לי תלתלים מאוד מאוד נעימים ויפים אז אם אתם בקטע של לפגוע תחסכו:|
אנונימית:P
כל אחד והטעם שלו אבל האמת? לשפוט בן אדם לפי תלתלים לא תלתלים זה טיפה מוגזם התגובות פה.. יש כל מיני סוגים של שיער מתולתל, לי יש שיער נורא נעים והרבה יותר מגניב משיער חלק, אין לי בעיה שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה אבל אתם לא יכולים לשפוט משהו שלא ראיתם ולא הרגשתם
:;
יש לי שיער חלק אבל הוא משעמםם הלוואי שיהיה לי שיער מתולתל:\
אני אוסיף לדעתי ואומר.
זה מאוד תלוי איך את נראית.. אני אפילו אתן דוגמא.
אם את נראית כמו בתמונה הראשונה או בשנייה, את לא יכולה להיות מכוערת, אם את כמו בתמונה השלישית... כזאת אני לא אוהב.

זה תלוי מהרבה דברים ולא רק ממה שבקטנה תיארת על עצמך
אל תשוו ישר מתולתלות למכוערות כי זה לא נכון! יש מתולתלות ממהמות
:;
מתולתלת-מכוערת
אנונימי
שואל השאלה:
חחח ממש לא השלישית רחוק מאוד משם xddddd
אנונימית:P
נו אז תהיי שאלה עם עצמך, ואל תשאלי שאלות כאלה.
בנות אתן חייבות להעלות לעצמכן את הביטחון עצמי, ולהיות קצת כמו הגברים חח.
אבל אני לא בטוח ששאלת את השאלה הזו ביגלל שאת חוששת שאת לא יפה. אני חושב שרצית שוב לשמוע עד כמה את יפה
עם כל הכבוד, יש דרך להגיד דברים, גם אם אתם חושבים משהו תהיו בני אדם, תגידו את זה בצורה יפה ולא פוגענית
:;
תסבירו לי אנשים על מה אתם שמים לי מינוס בתשובה שלי עם הדוגמאות עם התמונות?
מתולתל זה ממש לא יפה ולא משנה כמה הוא נעים לי זה מוריד מבחורה ממש!
אנונימי
אוהב מאוד.. זה נותן יופי לפנים
אתה כאילו קראת את כל השיחה שהייתה לפניי שש שעות והבנת שגם אתה רוצה לקבל 20 מינוסים הא?
אנונימי
שואלת השאלה שאלת עם אוהבים וחלק ענו לך שלא ז מה הקטע שאת נעלבת מזה ואומרת שזה פוגע ולחסוך את זה ממך? שאלת אז ענו לך!
יאללה שאלת ענו לך? רצית ביקורת חשבת שיחמיאו לך. רצית לשמוע מחמאות אבל יצא ששמעת תמאת מה לעשות? לכעוס? ישמצב אבל את רצית ךדעת
שואל השאלה:
שאלתי מה שבא לי לשאול מה שאני רוצה לדעת מה שחסר לי במידע לא מה שחסר לך אז
תתגובה המכוערת שלך שמרי לעצמך כי זאת התגובה היחידה המיותרת פה
ושאמרתי לא לפגוע הכוונה לא צריך עד כדי כך לכתוב וואי מתולתלת מכוערת איכסה
אנונימית:P
מאמי אל תשאלי שאלות מפגרות ולא יהיו לך תשבות מעליבות. למה הם אמרו תאמת:) ישלך בעיות? אל תקראי
זאת שמעלי צודקת. את שואלת שאלות סתמות. שאת יודעת תשובה שכולם מעדיפים חלק
אנונימי
שואל השאלה:
וואי באמת באמת? עדיף שתסתמו
אנונימית:P
אני דיברתי עם שואלת השאלה, יש לה תמונה בפרופיל שלה.
היא מתולתלת והיא פשוט יפה.
אני בן. ואני נשבע היא מעלפת.
אתם טעיתם, לא כל המתולתלות הן מכוערות.
אי אפשר לשפוט אדם על פי סוג שיער.
ונגיד והיא שאלה שאלה שלדעתכם אין בה היגיון לשאול, אז מה שיוצא עוד יותר מטומטם זה שאתם עונים על השאלה
יש דרך להגיד דברים וככה הם יעברו בצורה נעימה ואולי ירצו גם להקשיב. אני מתולתלת, אין לי במה להבייש, זה רק שיער! לשפוט בן אדם שלם על פי השיער? עד איזה רמה הגעתם.. שואלת השאלה, תשלחי הודעה אני רוצה לדבר איתך על כמה דברים
:;
אנשים. מה הקטע הזה שאתם עונים אחריי 12 שעות.. זה כבר לא רבלנטי חח
אללה איזה פילוסופים..
יאללה נו אתם יודעים תאמת מי שמתולתלת יוריד לכם. אז תעשו מחליק וסתמו. ביי אתם לא מעניינות אותי. שאלת עניתי ותפנימי
איכס אתם אשכרה שופטית לפי תלתלים?
שיער גלי ונפוח בגבוה